Golf Bravo
New member
יופי של תמונה
יום אחד ניתן יהיה לצלם כאן רכבת מעל רכבת
יופי של תמונה/999/
יום אחד ניתן יהיה לצלם כאן רכבת מעל רכבת
יופי של תמונה/999/
העברת תנועה: סוף ספטמבר-אוקטובר השנה.סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
תיקון טעות: הכוונה אינה לגשר ה.מ 50, אלא לגשרהעברת תנועה: סוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
גשר ה.מ 50 מתקדם. כבר מגיעים אליו.
העלייה לגשר.סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
בקצהו הצפוני של הגשרסיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הפסקה. המשך יבוא הערב.בקצהו הצפוני של הגשר
גם כאן נותרו כמה עשרות מ' להשלמה.
בימים כתיקונם...מי שהבין, הבין.
הרמפה הצפונית.סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
עוזבים את גשר הפרדה מפלסית 50.סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הגשר הבא: גשר כביש 4סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
+6665+הגשר הבא: גשר כביש 4
גשר כביש 4 הנו הגשר הבא בסקירה, אך אינו הגשר הבא לאורך התוואי. בין כביש 4 והפרדה 50 הולך ונבנה גשר מעל נחל נעמן. לצערי, אין באפשרותי להעלות תמונה של גשר זה, אך אני מקווה שאולי קובי צילם את הגשר ויוכל להעלות תמונה שלו בהמשך. בינתיים, אדלג לכביש 4. הגשר נמצא בשלבי סיום, וכאמור, העברת התנועה אליו תתבצע בסוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
הגשר שהחסרתי. מצוין, קובי!/6665/
הסטת כביש 85סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
כביש 85: הסטת תנועה באוקטובר השנה.סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.
בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
+3223+כביש 85: הסטת תנועה באוקטובר השנה.
מבט מזרחה לכיוון אזור התעשייה בר לב. העבודות להסטת הכביש נמצאות בישורת האחרונה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.