סיור בקו לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
העברת תנועה: סוף ספטמבר-אוקטובר השנה.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
העברת תנועה: סוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
גשר ה.מ 50 מתקדם. כבר מגיעים אליו.
 

בועז ל

New member
תיקון טעות: הכוונה אינה לגשר ה.מ 50, אלא לגשר

העברת תנועה: סוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
גשר ה.מ 50 מתקדם. כבר מגיעים אליו.
תיקון טעות: הכוונה אינה לגשר ה.מ 50, אלא לגשר
אחר שנמצא מעל כביש 4, שעוד נגיע אליו.
 

בועז ל

New member
העלייה לגשר.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
העלייה לגשר.
החלה הנחת האספלט. עמודי תאורה - גם הם כאן.
 

בועז ל

New member
בקצהו הצפוני של הגשר

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
בקצהו הצפוני של הגשר
גם כאן נותרו כמה עשרות מ' להשלמה.
בימים כתיקונם...
מי שהבין, הבין.
 

בועז ל

New member
הרמפה הצפונית.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הרמפה הצפונית.
 

בועז ל

New member
עוזבים את גשר הפרדה מפלסית 50.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
עוזבים את גשר הפרדה מפלסית 50.
בדרכנו לגשר הבא.
 

בועז ל

New member
הגשר הבא: גשר כביש 4

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הגשר הבא: גשר כביש 4
גשר כביש 4 הנו הגשר הבא בסקירה, אך אינו הגשר הבא לאורך התוואי. בין כביש 4 והפרדה 50 הולך ונבנה גשר מעל נחל נעמן. לצערי, אין באפשרותי להעלות תמונה של גשר זה, אך אני מקווה שאולי קובי צילם את הגשר ויוכל להעלות תמונה שלו בהמשך. בינתיים, אדלג לכביש 4. הגשר נמצא בשלבי סיום, וכאמור, העברת התנועה אליו תתבצע בסוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
 

kobiz99

New member
+6665+

הגשר הבא: גשר כביש 4
גשר כביש 4 הנו הגשר הבא בסקירה, אך אינו הגשר הבא לאורך התוואי. בין כביש 4 והפרדה 50 הולך ונבנה גשר מעל נחל נעמן. לצערי, אין באפשרותי להעלות תמונה של גשר זה, אך אני מקווה שאולי קובי צילם את הגשר ויוכל להעלות תמונה שלו בהמשך. בינתיים, אדלג לכביש 4. הגשר נמצא בשלבי סיום, וכאמור, העברת התנועה אליו תתבצע בסוף ספטמבר-אוקטובר השנה.
+6665+
 

בועז ל

New member
הסטת כביש 85

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
הסטת כביש 85
אחד הקטעים המשמעותיים בפרויקט, מעבר לכריית מנהרת גילון, היא הסטת כביש 85 הדו-מסלולי, שנועדה לאפשר תוואי מיושר עבור הרכבת. קטע הכביש שמוסט עומד על 2.5 ק"מ, תחילתו בצומת יאסיף והמשכו מזרחה.
 

בועז ל

New member
כביש 85: הסטת תנועה באוקטובר השנה.

סיור בקו לכרמיאל.
בוקר צח לששת קוראיי הנאמנים. שבוע התשתיות האינטנסיבי נמשך והיום אנו מצפינים לפרויקט הקו לכרמיאל. בפרויקט זה ערכנו שלשום (קובי ואני) סיור מודרך במנהרות הפרויקט. חברת הניהול של הפרויקט, "אמי מתום", אירחה אותנו באתר העבודה שבפורטל המערבי של מנהרת גילון. הסיור במנהרות ערך כשעתיים שכללו בתוכן הסברים מקצועיים מצד מיכאל דיאמונד, מנהל פרויקט המנהרות וסלאבה - מפקח הבטיחות ואיש מקצוע בעל ידע נרחב במנהור. את ההשלמות הנדרשות סיפק עבורנו טלפונית, איתמר גליל, מנהלו של כל פרויקט הקו לכרמיאל. לאחר הסיור במנהרות יצאנו לאתרי העבודה שבתוואי העילי ע"מ להתרשם מקצב התקדמות הפרויקט.

בהזדמנות זו אבקש להודות לידידי קובי, שלא שכח להופיע בתלבושת בטיחות מלאה, והכי חשוב: עם רכב 4X4, שסייע בידינו רבות במלאכת הצילום.
תודה גדולה לחברת הניהול "אמי מתום" ואנשיה שהוזכרו לעיל על האירוח הנהדר ועל המידע הטכני שסיפקו עבורנו. ארשה לעצמי בתוך זאת להוסיף תודה ציבורית לאיתמר מנהל הפרויקט, שהעתיק את מקום מגוריו לישוב גילון. כשאיתמר פותח חלון בבוקר, הוא רואה במרחק שתי אצבעות את מקום העבודה. כנראה שצריך להיות "שרוט" תשתיות אפילו יותר מעבדכם הנאמן ע"מ לבצע מהלך שכזה.
כביש 85: הסטת תנועה באוקטובר השנה.
מבט מזרחה לכיוון אזור התעשייה בר לב. העבודות להסטת הכביש נמצאות בישורת האחרונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה