סיומה של סאגה

daniela21

New member
שקית טפלון

זוהי שקית עמידה לחום ומבודדת, שאפשר לחמם בה אוכל. כך שאם את שמה בתוך השקית לחם נטול גלוטן ומכניסה למיקרו/טוסטר או כל מקום אחר עם פירורי גלוטן, הם לא יבואו במגע עם הלחם שלך ולכן הוא נשאר נקי מגלוטן וגם חם וטעים. כמובן שאפשר כל דבר ולא רק לחם. 3 שקיות עולות בסביבות ה- 30-40 ש"ח.
 

mabel2

New member
../images/Emo212.gifהנחדה תרפה הצלחה באפיה

ועגת גבינה 6 ביצים 4 גבינות 5% 2 כפות קורנפלור 2כפות פודינג לימון מגורד וניל הכול לתנור לשעה אפיה הנחדה תארפה הועגה מתיאבון
 
בשביל שופינג את בטח לא צריכה את הפורום../images/Emo8.gif

אני יודעת בדיוק לאן ללכת
דניאלה- הרשימה שלך נראית מעולה!! תודה רבה. אני מניחה שארוחת בוקר נקמבן איכשהו, צהריים נאכל משהו קל במהלך סיבובי השופינג
ובערב נשב לאכול במקום רציני. מגניב שיש מסעדה איטלקית עם תפריט נטול, ועל וואגממה שמעתי עוד קודם, טוב לדעת שיש להם תפריט נטול. יאא בא לי לנסוע כבר..
 

d a p h n a

New member
הקטע עם המסעדות האיטלקיות

באמת מוזר. כבר כמה פעמים ראיתי כאן בפורום אנשים עם דמעות וירטואליות על זה שהם לא יוכלו לאכול יותר אוכל איטלקי בחוץ, כאילו זה בלתי אפשרי לעשות תפריט נטול גלוטן במסעדה איטלקית. כל פעם מחדש זה מפתיע אותו, פשוט כי נדמה לי שכבר אמרתי שבאזור שבו אני חיה בארה"ב בערך 2/3 מכל המסעדות שיש להן תפריט נטול גלוטן (ויש לא מעט כאלה) הן מסעדות איטלקיות או עם השפעה איטלקית כבדה. חבל שבארץ זה עוד לא כל כך תפס.
 

נועית7

New member
לא מוזר בכלל

מן הסתם יהיה יותר קשה להכין פיצה ולזניה נ"ג מאשר בשר וירקות. מסעדות איטלקיות היו האהובות עלי בעולם, וזה קשה ומצדיק
 

d a p h n a

New member
קודם כל

אני לא באה אלייך בטענות על זה שאת שמה סמיילי בוכה. אני לגמרי מבינה שקשה לך. אני באה בטענות, אם כבר, למסעדות בארץ. כי אולי יותר קשה להכין פיצה ולזניה נטולות גלוטן מאשר בשר וירקות, אבל לא יותר קשה להכין פיצה/לזניה נטולות גלוטן בישראל מאשר, נניח, בארה"ב או בבריטניה. בגלל זה מוזר לי שבעוד שבאזור שבו אני חיה בארה"ב הרוב המוחלט של מסעדות שיש להם תפריט נטול גלוטן הן מסעדות איטלקיות, בעוד שבישראל מאוד קשה למצוא מסעדה איטלקית נטולת גלוטן (אם בכלל).
 

net the jet

New member
זה פשוט כנראה לא שווה להם את הטירחה משום מה

יש את פסטה מיה- שניתן להגיע עם הפסטה נטולת גלוטן מהבית.... והם מכינים יחד עם הרוטב שלהם. לא ניסיתי... נראה לי קצת מצחיק להגיע עם הפסטה שגם ככה אני לא מתה עליה רק בשביל הרוטב. חברה הלכה עם הבת שלה ומאד נהנוץ יש את ducks ששמעתי דברים טובים, אבל מעבר לזה- בצורת. אני חושבת שזה בעיקר ענין החשש ממטבח שבו מכינים גם וגם. ואי אצון לקחת אחריות אולי כלפי אוכלוסיה די מצומצמת...
 
למיטב זכרוני

מגן3 שהינו שף במקצועו והיה בעבר השף של רשת ספגטים, הסביר לך בפירוט על גבי הפורום מדוע זה בעייתי להפוך מסעדה איטלקית לנ"ג, הבעיה היא לא רק בהכנת פסטה ולזניה אלא בעיקר בשמירה על סביבה נקייה, זה דבר סופר בעייתי ומסעדות בארץ מעדיפות שלא לקחת את הסיכון וביננו? אני מבינה אותן, אני גם חושבת שבאופן אישי הייתי מרגישה לא הכי בטוחה לאכול במקום כזה כשאני יודעת שזה מאוד בעייתי להימנע מזיהום משני וגם הסבירות לטעויות גבוהה.
 

d a p h n a

New member
הוא הסביר את הקושי

לגבי ספגטים. לא כל מסעדה איטלקית מתפקדת כמו ספגטים (מבחינת נפח סועדים, מבחינת איך שהמטבח עובד וכו'). כל המסעדות שאני מדברת עליהן הן מסעדות שבנו את התפריט נטול הגלוטן שלהם בשיתוף עם אגודות הצליאק המקומיות ויש להן "תו תקן" שלהן. בנוסף, מדובר על ארה"ב שבה יתבעו את הצורה שלהם אם הם יפרסמו תפריט נטול גלוטן ולא יקפידו על המנעות מזיהום משני. כך שאנחנו דווקא מרגישים מאוד בטוחים שם. מעבר לזה, כל הדיון הזה נעשה די עקר.
 
דווקא יש פסטה, רביולי ופיצה

בפיצה טנגו בכפר סבא יש פסטה, רביולי, פיצה, אמפנדס ועוד ללא גלוטן. מסעדה קטנה וחמודה ואפילו עושים משלוחים הביתה. גם במסעדת OM בהוד השרון יש תפריט עם מגוון רחב של אופציות נטולת גלוטן כולל פיצה ועוד כל מיני דברים טעימים.
 

כמי2

New member
ואם אתם בקטע של שופינג

בדיוק נפתח קניון חדש בשכונת שפרדס בוש שנקרא "וויטהול" זהו הקניון הגדול ביותר באירופה ויש בו הכל לדברי גיסתי הלונדונית. זה יתאים מאוד לימים קרים ורטובים ושבהם לא תוכלו להסתובב בחוץ. אם אתן הולכות לקניון כדאי ללבוש בשכבות ומעיל לא כבד במיוחד כי בפנים חם מאוד. תבלו גם אני אהיה שם בחנוכה ואחכה לדיווחים על הקניון אם כדאי לטרוח או לא.
 
גם תומר הבן הצליאקי הגדול מתגייס ב 25 בדצמבר

גם הבן שלנו מתגייס סוף סוף ב 25 בדצמבר, לאחר תחנונים לזירוז הגיוס עכשיו הוא בתהליכים מוטרפים בניסיון להשיג תפקיד, בו יוכל לנצל את הפוטנציאל שלו, מבלי להרגיש מבוזבז יש לו מוטיבציה בשמיים ואנחנו מקווים שיעשה "חיל" שיהיה לכם בהצלחה
 
דווקא למתנדבים יש מגוון תפקידים מאד רחב

ואפשר להגיע להמון מקומות שדרך גיוס רגיל ומנילה לא. רב המתנדבים לא מתגייסים כדי להיות פקידים איפשהו, ומגיעים לתפקידים משמעותיים. אם הוא צריך עזרה, כבר הפכתי לסוג של מומחה בעניין עם כל הגיוסים הכושלים שלי, אני מוכנה לעזור בכיף.
 
למעלה