סיאנס הוא דבר מסוכן ../images/Emo39.gif
לפני הסיאנס כדאי לעשות מדיטציה של דימיון מודרך ולקבל את אורו של הכוכב השומר עליכם. יש להזהר מאוד בדרך בה נעשה הסיאנס. לא לזמן ישויות בשמם, אלא לדבר רק עם מי שמוכן לדבר איתכם. לא לשכוח להעמיד קערית עם מים לידכם, לשאול כל ישות: "מי אתה?" לבדוק היטב כל מסר לאן הוא מוביל. ישויות של אור מובילות אל האושר והחופש, ישויות של אופל מובילות לעבדות של חומר (מבטיחות כסף, תהילה, עוצמה, שליטה וכו'). אם המסר אינו ברור, לבקש הכוונה לפירוש. לא לשכוח להגיד תודה, על כל מסר ועל כל תשובה. אם הישות אומרת על דבר מסויים, שאסור לדעת, אל תנסו להתחכם ולשאול בצורה אחרת - התחכמויות מסוג זה מרגיזות את הישויות. הזהרו במילים שלכם, אל תדברו בסלנג ואל תנבלו את הפה, אם נפלטה לכם מילה במקרה, מהרו לבקש סליחה. בכל אופן, עדיף להתרחק מסיאנסים, כי בסיאנס קיימת סכנה של דיבוק.