סטאפ לאקוסטית ?
קודם כל אני אפתח בלומר תודה רבה ! ל Caraya שעזר לי מאוד באשכול של מציאות סולמות. כשהגעתי בחזרה לפורום האשכול נדחף כבר כמה דפים אחורה ולמרות שאני כותב בו הוא לא קופץ בחזרה לעמוד הראשון. לגבי הדיון שהיה שם - אני מתכוון גם ללמוד לעומק את התאוריה בעתיד, אבל כרגע זה מאוד עוזר לי כשמפשטים את הדברים. יש לי בעיה של כיוון בגיטרה האקוסטית שלי ( ימאהה לא מוגברת ויחסית פשוטה ) כשאני מכוון אותה עם טיונר על מיתרים פתוחים, ככול שאני מתקדם על הצוואר של הגיטרה הכיוון הולך לאיבוד. כלומר כשאני מגיעה לשריגים הגבוהים ממש זה כבר ממש לא משמיע את התווים הנכונים. אם אני מבין נכון זה קשור לכיוון של הבורג עם ראש ה LN שעובר דרך הצוואר (אני יודע שיש לו שם, אבל אני לא זוכר אותו), כמה מסובך זה צריך להיות והאם יש סיכוי שאני אגרום נזק לגיטרה שלי אם אני אשחק עם זה ? חוץ מזה הכל בסדר איתה ( האקשן יחסית נמוך ונוח, וכו' ... ) תודה מראש.
קודם כל אני אפתח בלומר תודה רבה ! ל Caraya שעזר לי מאוד באשכול של מציאות סולמות. כשהגעתי בחזרה לפורום האשכול נדחף כבר כמה דפים אחורה ולמרות שאני כותב בו הוא לא קופץ בחזרה לעמוד הראשון. לגבי הדיון שהיה שם - אני מתכוון גם ללמוד לעומק את התאוריה בעתיד, אבל כרגע זה מאוד עוזר לי כשמפשטים את הדברים. יש לי בעיה של כיוון בגיטרה האקוסטית שלי ( ימאהה לא מוגברת ויחסית פשוטה ) כשאני מכוון אותה עם טיונר על מיתרים פתוחים, ככול שאני מתקדם על הצוואר של הגיטרה הכיוון הולך לאיבוד. כלומר כשאני מגיעה לשריגים הגבוהים ממש זה כבר ממש לא משמיע את התווים הנכונים. אם אני מבין נכון זה קשור לכיוון של הבורג עם ראש ה LN שעובר דרך הצוואר (אני יודע שיש לו שם, אבל אני לא זוכר אותו), כמה מסובך זה צריך להיות והאם יש סיכוי שאני אגרום נזק לגיטרה שלי אם אני אשחק עם זה ? חוץ מזה הכל בסדר איתה ( האקשן יחסית נמוך ונוח, וכו' ... ) תודה מראש.