סטאפ לאקוסטית ?

idoroll

New member
סטאפ לאקוסטית ?

קודם כל אני אפתח בלומר תודה רבה ! ל Caraya שעזר לי מאוד באשכול של מציאות סולמות. כשהגעתי בחזרה לפורום האשכול נדחף כבר כמה דפים אחורה ולמרות שאני כותב בו הוא לא קופץ בחזרה לעמוד הראשון. לגבי הדיון שהיה שם - אני מתכוון גם ללמוד לעומק את התאוריה בעתיד, אבל כרגע זה מאוד עוזר לי כשמפשטים את הדברים. יש לי בעיה של כיוון בגיטרה האקוסטית שלי ( ימאהה לא מוגברת ויחסית פשוטה ) כשאני מכוון אותה עם טיונר על מיתרים פתוחים, ככול שאני מתקדם על הצוואר של הגיטרה הכיוון הולך לאיבוד. כלומר כשאני מגיעה לשריגים הגבוהים ממש זה כבר ממש לא משמיע את התווים הנכונים. אם אני מבין נכון זה קשור לכיוון של הבורג עם ראש ה LN שעובר דרך הצוואר (אני יודע שיש לו שם, אבל אני לא זוכר אותו), כמה מסובך זה צריך להיות והאם יש סיכוי שאני אגרום נזק לגיטרה שלי אם אני אשחק עם זה ? חוץ מזה הכל בסדר איתה ( האקשן יחסית נמוך ונוח, וכו' ... ) תודה מראש.
 

gt-master

New member
מיתרים

אין קשר לטראס רוד. לנסות להחליף למיתרים טובים וזה אמור לסדר את הבעיה.
 

idoroll

New member
החלפתי לפני חודש בערך.

וזה היה לי גם במיתרים הקודמים וגם באלו שלפני. אני קונה מיתרים רגילים לגמרי בכלי זמר (לא זוכר לומר לך את שם החברה) ואני לא חושב שיש קשר ... אבל אולי .....
 

gt-master

New member
מה זה רגילים?

זה יכול לקרות במתרים זולים ולא איכותיים. אפשרות נוספת שעולה על דעתי: הגשר לפעמים מעוצב בצורה כזאת שלכל מיתר יש נקודת אחיזה שונה. יש מצב שנפל לך והחזרת אבל הפוך? זאת אומרת שהצד של מיתר 6 התחלף עם הצד של מיתר 1? אם גם זה לא הפתרון אז הגיטרה שלך פשוט לא מקצועית כי באקוסטית אין כוון אינטונציה.
 
למעלה