סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

debby12

New member
מנהל
אז ככה...

יש מסכים אישיים. הם מציעים סרטים, תכניות טלויזיה, מפה של המסלול, משחקים (טריויה וכאלה) וכמה פודאקסטים עם תוכן לימודי (לפעמים יש גם עם מדיטציה להירדמות, ג'ט לג וכאלה). הם לא מציעים מוסיקה בכלל. כלום. בנוסף - מומלץ מאוד להוריד מראש לטלפון/טבלט את האפפ של יונייטד united entertainment app. הם תמיד מסבירים שזה מאפשר לראות במכשיר האישי ומאפשר עוד היצע נדמה לי (?). אף פעם לא הורדתי אותו - דינוזאורית שכמוני
- אבל אני תמיד שומעת את ההמלצה לנוסעים להוריד אותו.... האזניות החד פעמיות של האקונומי די מצ'וקמקות - אם בא לה היא יכולה להביא את האזניות האיכותיות שלה מהבית.

יש גם ווי פיי בתשלום אם רוצים - בטיסה כזו זה יעלה משהו בין 17 ל-21 דולר לכל הטיסה או אפשר לקנות לשעה או שעתיים בפחות. הוא לא אמין (לא עובד 100% מהזמן

זאת ועוד: ב-2 מתוך 3 הפעמים האחרונות בה טסנו בטיסה הזו היא נדחתה שוב ושוב בגלל "בעיה טכנית" (שזה יכול להיות 1000 דברים - זה תירוץ כללי....) ובסוף בוטלה בסביבות 1 בלילה מה שהצריך מלון בשדה. יונייטד נותנים מלון אבל: צריך לחכות בתור שעות לוואוצ'ר עבורו, ואז ליסוע ביחד באוטובוס אליו וזה מלון במרחק 45 דקות מהשדה. בקיצור שוס זה לא. אפשר כמובן לקחת מלון על חשבונך בשדה "בלי טובות". בגלל זה אני שונאת את הטיסה הזו ומעדיפה את זו של 4:45 אחה"צ במקום (אם כבר מבטלים - שיהיה בשעה נורמלית) ולבסוף - זו טיסה שהיא תמיד מלאה עד אפס מקום. בתלות בגובה הנערה, מידת הצ'יקמוק של המושב שקיבלה, וכסף - אפשר לשקול לשדרג לאקונומי פלוס ולקבל עוד 5 אינץ של מקום ועליה למטוס עם קבוצה מס' 2. אם היא לא משדרגת לזה אז שתיקח בחשבון שיש סיכוי שכבר לא יהיה מקום בתאי האכסון העליונים עד שהיא תגיע למטוס - אז להביא תיק קטן יחסית.

דבר אחרון - כמו ברוב טיסות יונייטד - אלא אם כן היא מאלה שתמיד חם להם - יהיה קר בטיסה הזו. מאוד. מומלץ להביא בגדים חמים (אני אישית לוקחת מעיל חורף נעים, צעיף, ואפילו כובע וכפפות לפעמים - זה עוזר לישון ולהשתבלל).

שתהיה טיסה טובה ונעימה!
 

Anat Shemer RDI

New member
דבי, עוד שאלה

לגבי המעבר בסקיוריטי בניוארק: היא מגיעה מצפון קרוליינה, ואני מבינה שאין החלפת טרמינלים (נוחתת ב-C וממריאה ממנו). האם הסקיוריטי הוא ממש לפני הגייט של ישראל? יש לה כשלוש שעות לבלות בניוארק לפני הטיסה, האם להמליץ לה לחכות ולעבור בסקיוריטי יותר מאוחר, כדי שתוכל להסתובב בשדה, כי אחריו היא כבר נמצאת במקום מוגבל שלא מאפשר הרבה עיניין ותנועה?
תודה.
 

ranshe

New member
לגמרי להסתובב

לא שיש הרבה מה לעשות (לאכול פה או שם), אבל אין טעם לשבת על הגייט של ישראל - וממילא הם גם לא פותחים את הביטחון הנוסף המון זמן לפני שהגייט עצמו נפתח
 

debby12

New member
מנהל
הגייט של ישראל הוא שער רגיל ככל השערים

כלומר - הוא לא תקוע באיזה חור מיוחד. היא תישאר בשטח הסטרילי אז לא תצטרך בדיקת בטחון כללית נוספת - אלא רק בדיקה מיוחד בשער של הטיסה לישראל.

יש בו באמת עמדת בידוק נוספת בשער ולכן אני אישית הייתי ממליצה להגיע לשם 75 דקות לפני זמן ההמראה המשוער [כי העליה למטוס תתחיל 45 דקות לפני, ויש תור ארוך ומייגע לבידוק הנוסף הזה. והישראלים לא אוהבים תורים כך שזו לא המתנה נעימה + כולם נדחפים לפניך מכל הכיוונים]. אבל היא יכולה גם להגיע רק 50 דקות לפני אם לא אכפת לה להצטופף. בכלל כל חווית העליה למטוס שם היא לא משהו... צריך סבלנות ולנשום עמוק. בטיסה האחרונה הזו שלקחתי אמריקאים מסביבי הגיעו למטוס מיוזעים ולחוצים ודיברו ביניהם על כך שזו העליה למטוס הכי גרועה שהיתה להם

יש בניוארק די הרבה מסעדות חדישות, שמזמינים בהם על גבי כל מיני טאבלטים נוצצים והן גם יקרות בטירוף. אם יש לה מספר נוסע מתמיד ביונייטד אז מקבלים איזה 10% הנחה - זה עדיין יוצא יקר. שלא תגיד שלא אמרנו...
 

Boston Guy

New member
אם יש מסכים אישיים במטוס - המערכת של ה APP לא קיימת...

ה APP של יונייטד פועל במטוסים שלהם שבהם אין מסכים אישיים (כתחליף למערכת בידור עם מסכים אישיים).
במטוסים כדוגמת ה 777 שנוסע לישראל, שמצויידים במסך אישי - ה APP לא יתן את ספריית הסרטים, אלא רק יאפשר חיבור לאינטרנט, וגם זה בצורה צולעת ומקוטעת.

הינה FUN FACT, כמו שהילד שלי קורא לפרטי טריוויה:
מטוסי ה 777 של יונייטד שעושים את הקו מניוארק לישראל הם למעשה אותם מטוסים שעושים את הקו מניוארק לטוקיו \ הונג קונג...
יש צי של 4 מטוסים שכל אחד מהם בתכל'ס מקיף שלושת רבעי כדור הארץ לכיוון הסיבוב שלו (הונג קונג - טוקיו - שעה על הקרקע - ניוארק - שעתיים על הקרקע - תל אביב) ואז עושה את אותו דבר - הפעם נגד כיוון הסיבוב (תל אביב - ניוארק - שעתיים על הקרקע - טוקיו - שעה על הקרקע - הונג קונג...).
 

debby12

New member
מנהל
ואללה. לא ידעתי - כאמור מעולם לא הורדתי את האפפ

אני בטיסות או עובדת או ישנה... לא מבלה..

אבל הזכרת לי משהו: מומלץ להוריד לטלפון את האפפ הכללי של יונייטד - ככה היא יכולה לעקוב יותר בקלות אחרי עיכובים, שינויים בשער וכו'. צריך להירשם שם ל flight status הספציפי שלה.
 

Anat Shemer RDI

New member
דבי צדקת! אכן תקלה

טכנית, עיכוב בהמראה 40 דקות ואז הורידו את כולם. כרגע הצפי הוא לעוד שלוש שעות אבל אני מנחשת שהסגה תסתיים בכך שישלחו את כולם למלון.
מזל שהעלת את זה כאפשרות סבירה. תרגלנו אותה ודיברנו על זה בתור הדיפולט. ושלחנו אותה עם 7 סנדביצ'ים, אחד יותר טעים מהשני, חבילת חטיפי-גרנולה, חפיסת שוקולד ושקית פירות...
 

debby12

New member
מנהל
אוי - שלעכט


זו טיסה ארורה. הייתי בדיוק אתמול על הטיסה של 4:45 - יצאה כמו שעון. הטיסה של הלילה מתבטלת לעיתים קרובות. ומילא אם היתה מתבטלת ישירות - אבל היא מתבטלת רק אחרי איזה 5 שעות של "הוצאת הנשמה" עם שעה עיכוב, עוד שעה עיכוב, עוד שעה עיכוב, אה שיט - הצוות התיישן וצריך ללכת הביתה עכשיו.

אנחנו כשזה קרה לקחנו את המריוט בשדה התעופה על פני המלון שיונייטד הציעו - זה היה הרבה יותר נוח [וגם לא היינו צריכים לחכות עד שכווולם יסיימו לקבל וואוצ'רים ויעלו על האוטובוס. היציאה למחרת גם היתה מוקדמת כדי לוודא שיהיה להם זמן לחכות למאחרים]

אני משערת שהטיסה שלה תצא היום בסביבות 1 בצהריים

אגב - הם מפעילים מטוסים די עתיקים בקו הזה. הדיילת שוחחה עם הנוסע לצידי ואמרה שזה מטוס בן 20 שנה. זה של 4:45 הגיע אגב ממומבאי.
 

Anat Shemer RDI

New member
התור שלה לדלפק

הגיע רק בחמש בבוקר. בגלל הגיל שלה לא יכלה להשתמש באופציה של מלון, הם שלחו אותה בשש לחדר של הילדים. בעיני זה היה מצוין כי היא בהשגחה, העבירו לה את המזוודה,נתנו לה כריות וישנה, נתנו שלל וואוצ'רים לאוכל. היא תצא היום בחמש אחר הצהריים למינכן, שם קונקשן של 3 שעות ועם לופטהנזה לישראל. במינכן נאבד כבר קשר איתה, מקווה שיש שם איטרנט כדי שנדע שעלתה למטוס.
הרפתקאה, אבל היא במצברוח טוב.
 

gidishemer

New member
הלא יאומן קרה, והגברת המריאה

בעזרתו של רועי, ישתבח שמו, היא בסוף קיבלה מושב בטיסה הישירה של 4:45 ועכשיו הם המריאו
 

debby12

New member
מנהל
שיהיה בשעה טובה.... היא יודעת שמגיע לה פיצוי, נכון?

הם אמורים לתת לה איזה וואוצ'ר של 200 דולר הנחה ברכישת כרטיסי טיסה עתידיים מיונייטד. האתר הוא בד"כ www.united.com/appreciation היו אומרים לתת לה איזה כרטיס עם קוד בשביל זה...
 

ChicagoGurl

New member
מעשנים ומעצבנים בקומפלקס - וההנהלה...


הקומפלקס שלנו לצערי אינו חף מעישון. יש לא מעט מעשנים בשטחים המשותפים, ולאחרונה אנחנו רואים המון בדלים מושלכים בכל מיני מקומות, כולל על עלים יבשים שיכולים בקלות להתלקח

מעבר לגועל נפש החזותי (אם היינו רוצים לגור בסלאמס היינו גרים בסלאמס ומשלמים הרבה פחות) ולאנשים הגועליים
, מדובר כאן ב fire hazard רציני.
ההנהלה מודעת כבר לא מעט זמן. הם מקבלים בלי סוף תלנות מדיירי הבניין. אם זה אישית במשרד ואם זה בטיקט בפורטל (אני פותחת להם טיקטים עם תמונות כדי שדברים יהיו מתועדים).
ומה הם עשו עד עכשיו? שמו לנו מכתבים על הדלת ובהם "איימו" שהפושע עלול לקבל 25 דולר קנס אם ייתפס (!!).
הם אפילו לא יודעים בוודאות מי זה, ולא משקיעים מאמץ לגלות. למרות שלפי מיקום הבדלים בבניין שלנו מדובר בקומה העליונה ובסה"כ ב 4 דירות "חשודות". בפעם האחרונה שדיברתי איתם המנהלת אמרה שהיא ביקשה מאנשי התחזוקה שמסתובבים בקומפלקס לפתוח עיניים כדי אולי לתפוס אותו על חם. אבל מעבר לזה, היא אומרת שכל עוד הם לא יודעים מי זה ואין להם הוכחות, הם לא יכולים לנקוט באמצעים יותר נחרצים מ 25 דולר קנס (מה עם פינוי מהקומפלקס ותביעה על זה שהבן ז** מסכן את כולנו??).
הם מחכים שתהיה שריפה עם נפגעים? מה אני יכולה לעשות שאני לא עושה?
 

danakama10

New member
דבר ראשון

כדאי להוריד את רמת העצבים.
בעיני יש לך 2 ברירות. או להשלים עם כך שלהנהלת הקומפלקס לא מפריע שיש בדלי סיגריות ולקבל את זה (ואם תהיה שריפה והרכוש שלך יפגע, תוכלי לתבוע אותם ולהוכיח שהתרעת על המפגע), או להשלים עם כך שלהנהלת הקומפלקס לא מפריע שיש בדלי סיגריות ולעבור דירה.
אם לא הבטיחו לך שהקומפלקס הוא ללא עישון, אין לך מה לעשות יותר ממה שאת עושה, ואני הייתי לומדת לשחרר דברים שהם לא בשליטתך.
 

Boston Guy

New member
השאלה היא למה יש עלים יבשים על הריצפה ביוני...

יש לכם בעיית תחזוקה בקומפלקס הזה אם באמצע האביב פינת תחילת הקייץ יש לכם עדיין עלים יבשים על האדמה ברמה שעלולה ליצור שריפה.
צוות ה GROUNDKEEPING היה כבר מזמן צריך לפנות את כל העלים היבשים האלו, ומן הסתם גם לפזר MULCH, לשתול פרחים וכיוצ"ב.

אם העישון מותר אצלכם ב COMMON AREAS של הקומפלס - אי אפשר לקנוס אנשים בגלל שהם מעשנים.
בהנחה שחוקי הקומפלקס שלכם מגדירים זאת, כן אפשר לקנוס אנשים ו\או לנקוט סנקציות נגד אנשים אם הם מטנפים את הסביבה - למשל זורקים בדלי סיגריות על הרצפה ולא במאפרות \ מיכלים ייעודיים.
מה שמעלה את השאלה - יש "מיכלי בדלים" בקמפלקס? אם אין (או אין מספיק) - פתרון אפשרי לבעיה יכול להיות פנייה להנהלת הבניין שיציבו "עמודי בדלים" או יוסיפו "עמודי בדלים" בנקודות איסטרטגיות. יותר קל לשכנע מעשן להשתמש במיכל כזה מאשר לצעוק עליו "לא מעניין אותי מה תעשה עם הבדל - מצידי תבלע אותו".
 
למעלה