../images/Emo46.gifמה יש לבן הגון לחפש בלוד?
מה יש לבן הגון לחפש בלוד?
אבל היא כן עוצרת,אפילו ברמלה
ולא יעצרו בלוד?
אבל היא כן עוצרת,אפילו ברמלה
ולא יעצרו בלוד?
הגון או לא, משם אפשר להמשיךמה יש לבן הגון לחפש בלוד?
אבל היא כן עוצרת,אפילו ברמלה
אה, גם רשל"צהגון או לא, משם אפשר להמשיך
לרחובות, אשדוד, אשקלון או באר שבע, ללא צורך להיכנס לת"א. לוד היא צומת הרכבות החשוב ביותר בארץ היום (פרט לת"א כמובן).
לו"ז חדשאה, גם רשל"צ
לאקלון = לאשקלוןלו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
תודה. נשמע טוב.לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
הרכבת הבודדת מחיפה לירושלים חוזרת ללו"ז אחרי 12 שנה בערך. רק במסלול שונה מבעבר. יש לי את הלו"ז שהתפרסם בעיתונים ב1989, ובו היתה רכבת אחת ביום מחיפה מרכז לי-ם, כולל העצירות האלה (בין היתר): 6:55 - חיפה מרכז 7:00 - בת גלים 8:18 - ת"א צפון\ב"ב 8:50 (משוער) - ראש העין דרום לוד רמלה בית שמש החאן השירות בוטל בעקבות פתיחת המסילה באיילון. כמובן שהרכבת מחיפה לי-ם תעבור דרך האיילון, ואני אמשיך לחכות שיפתחו מחדש את הקו ראש העין - לוד
טוב, לא ידעתילא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
ארבע שעות לי-םלא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
מתוך זה שעתיים מת"א לירושליםארבע שעות לי-ם
כמה שחזרנו אחורה..לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
מכיר את הביטויכמה שחזרנו אחורה..
אנחנו מתלהבים מפתיחת הקו לירושלים, כשבעצם זו רק פתיחה מחדש של הקו לירושלים. משהו שהיה אמור להיות ברור מאליו.. עצוב.
למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחילו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
אתה צודק. גם לי זה נראה קו מעפןלמה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
מה הבעיה??למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
אם זה יקרה - לא לפני הכפלתלמה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
על מה ולמה הפרצוף הכעוס ?!?!צדקתי
רוב הרכבות לירושלים ייצאו מכפר סבא וגם תהיה רכבת במוצאי שבת
כפר סבא זה בסטטצדקתי
רוב הרכבות לירושלים ייצאו מכפר סבא וגם תהיה רכבת במוצאי שבת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.