סוף סוף

מצב
הנושא נעול.

אשור

New member
../images/Emo46.gifמה יש לבן הגון לחפש בלוד?

ולא יעצרו בלוד?
מה יש לבן הגון לחפש בלוד?
אבל היא כן עוצרת,אפילו ברמלה
 

mucool2

New member
הגון או לא, משם אפשר להמשיך

מה יש לבן הגון לחפש בלוד?
אבל היא כן עוצרת,אפילו ברמלה
הגון או לא, משם אפשר להמשיך
לרחובות, אשדוד, אשקלון או באר שבע, ללא צורך להיכנס לת"א. לוד היא צומת הרכבות החשוב ביותר בארץ היום (פרט לת"א כמובן).
 

mucool2

New member
אה, גם רשל"צ

הגון או לא, משם אפשר להמשיך
לרחובות, אשדוד, אשקלון או באר שבע, ללא צורך להיכנס לת"א. לוד היא צומת הרכבות החשוב ביותר בארץ היום (פרט לת"א כמובן).
אה, גם רשל"צ
 

gay1982

New member
לו"ז חדש

אה, גם רשל"צ
לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
 

gay1982

New member
לאקלון = לאשקלון

לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
לאקלון = לאשקלון
בתגיע = תגיע הפעיל = להפעיל
 

Image of me

New member
תודה. נשמע טוב.

לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
תודה. נשמע טוב.
 

אשור

New member
../images/Emo8.gif

לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
 

A r i e T

New member
../images/Emo51.gif

לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.

הרכבת הבודדת מחיפה לירושלים חוזרת ללו"ז אחרי 12 שנה בערך. רק במסלול שונה מבעבר. יש לי את הלו"ז שהתפרסם בעיתונים ב1989, ובו היתה רכבת אחת ביום מחיפה מרכז לי-ם, כולל העצירות האלה (בין היתר): 6:55 - חיפה מרכז 7:00 - בת גלים 8:18 - ת"א צפון\ב"ב 8:50 (משוער) - ראש העין דרום לוד רמלה בית שמש החאן השירות בוטל בעקבות פתיחת המסילה באיילון. כמובן שהרכבת מחיפה לי-ם תעבור דרך האיילון, ואני אמשיך לחכות שיפתחו מחדש את הקו ראש העין - לוד
 

Image of me

New member
לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים


הרכבת הבודדת מחיפה לירושלים חוזרת ללו"ז אחרי 12 שנה בערך. רק במסלול שונה מבעבר. יש לי את הלו"ז שהתפרסם בעיתונים ב1989, ובו היתה רכבת אחת ביום מחיפה מרכז לי-ם, כולל העצירות האלה (בין היתר): 6:55 - חיפה מרכז 7:00 - בת גלים 8:18 - ת"א צפון\ב"ב 8:50 (משוער) - ראש העין דרום לוד רמלה בית שמש החאן השירות בוטל בעקבות פתיחת המסילה באיילון. כמובן שהרכבת מחיפה לי-ם תעבור דרך האיילון, ואני אמשיך לחכות שיפתחו מחדש את הקו ראש העין - לוד
לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
 

A r i e T

New member
טוב, לא ידעתי

לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
טוב, לא ידעתי
אבל באמת עד לפני 12 שנה היה ניתן לנסוע רק דרך ראש העין דרום, מה שבטח האריך עוד יותר את זמן הנסיעה.
 

Shark Alarm

New member
ארבע שעות לי-ם../images/Emo35.gif ../images/Emo26.gif

לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
ארבע שעות לי-ם
 

python 4

New member
כמה שחזרנו אחורה..

לא אחרי 12 שנה אלא אחרי 7 שנים
ובאותו מסלול כמו אז. בלו"ז 1997-1998 היתה רכבת מחיפה לירושלים, ליתר דיוק מנהריה לירושלים וחזרה - באותו מסלול כמו ב-2005. בימי חול (העתקתי רק חלק מהזמנים): נהריה 7:43 חצרות יסף עכו ק. מוצקין ק. חיים חיפז מרכז 8:23 חיפה בת גלים 8:26-8:30 עתלית בנימינה חדרה מערב נתניה בית יהושע הרצליה ת"א מרכז 9:55 ת"א השלום 9:58 כפר חב"ד 10:11 לוד 10:18 רמלה 10:25 בית שמש 10:58 ירושלים גן חיות 11:40 ירושלים 11:56
כמה שחזרנו אחורה..
אנחנו מתלהבים מפתיחת הקו לירושלים, כשבעצם זו רק פתיחה מחדש של הקו לירושלים. משהו שהיה אמור להיות ברור מאליו.. עצוב.
 

mucool2

New member
מכיר את הביטוי

כמה שחזרנו אחורה..
אנחנו מתלהבים מפתיחת הקו לירושלים, כשבעצם זו רק פתיחה מחדש של הקו לירושלים. משהו שהיה אמור להיות ברור מאליו.. עצוב.
מכיר את הביטוי
"שמחת עניים"?
 

OMER G17

New member
למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי

לו"ז חדש
הרכבות לאשקלון המהירות בזמן של 57 דקות עוצרות בלוד, רחובות , יבנה ואשדוד . הרכבות המהירות לאשקלון יוצאות בשעות שיש שלוש רכבות בקו תל אביב רחובות, אחת מהירה לאקלון , אחת מהירה לאשדוד, ואחת מאספת לרחובות בלבד. כל הרכבות לירושלים בשני הכיוונים יעצרו בלוד. כבר היום הן יכולות לעצור בלוד כי הן עוברות בזמן מתאים לזמן הנסיעה לתל אביב מלוד ומרמלה. המסילה היחידה בין לוד לנען - כרגע מספיקה כדי הפעיל רכבת בשעה לבאר שבע ולירושלים. הרכבות שמתחילות מלב המפרץ בלו"ז החדש במקום חיפה מרכז הן בשעות שבהן לא קיים שירות פרברי בין חוף כרמל למוצקין. עוד בשורה של הלו"ז החדש - ביום שישי מופעלת בשעון קיץ בלבד רכבת יותר מאוחרת מהיום מתל אביב לירושלים. ובמוצ"ש יופעלו שני רכבות מתל אביב לירושלים - המצב היום הוא זוג רכבות מכפר סבא שאחת ממשיכה לבית שמש ואחת לרשל"צ. בלו"ז החדש תהיה רכבת בודת מכפר סבא שתמשיך לראשון. רכבת אחת לירושלים תצא מתל אביב בלבד. והרכבת השניה תגיע ברכבת ישירה מחיפה ומתל אביב תעצור בבית שמש וירושלים בלבד. זוהי הרכבת היחידה לירושלים בתגיע מחיפה והיחידה שלא תעצור ברמלה. המצב לבאר שבע נשאר כמו שהוא - באמצע השבוע לא מצריך שינוי. ביום שישי ושבת המצב מצריך שינוי מיידי כי הרכבות נגמרות מוקדם מדי ביום שישי. ובמוצ"ש הרכבות היחידות המופעלות בקו לבאר שבע מלאות עד אפס מקום.
למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
 

mucool2

New member
אתה צודק. גם לי זה נראה קו מעפן

למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
אתה צודק. גם לי זה נראה קו מעפן
אבל אני לא מכיר אותו מספיק טוב.
 

nitsansh

New member
מה הבעיה??

למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
מה הבעיה??
חסרות רכבות מנהריה ועכו לחיפה? אז מה אם קוראים להן בינעירוניות...
 

luckydude

Active member
אם זה יקרה - לא לפני הכפלת

למה השירות הפרברי באיזור הצפון מתחי
ל במוצקין במקום בנהריה???? אני יישתגע מזה המטרה צריכה להיות שחיפה תהווה את המטרופולין של כל איזור הצפון וחלק מזה זה שתהיה רכבת פרברית נהריה-עכו-קריות-חיפה וכמובן בהמשך גם כרמיאל-חיפה ובית שאן-עפולה-טבעון-חיפה בכל מקרה מה שאני רוצה להגיד זה שצריך לחזק את השירות הפרברי בצפון ולהתחיל אותו מנהריה!
אם זה יקרה - לא לפני הכפלת
ושידרוג המסילה לנהריה.
 

קובי לו

New member
על מה ולמה הפרצוף הכעוס ?!?!

צדקתי
רוב הרכבות לירושלים ייצאו מכפר סבא וגם תהיה רכבת במוצאי שבת
על מה ולמה הפרצוף הכעוס ?!?!
העצבני על כך שתהיה רכבת לירושלים במוצאי שבת? הרכבת לא מתחילה לפני צאת השבת. הרכבת הראשונה יוצאת מעל חצי שעה אחרי צאת השבת. למה ציירת פרצוף כעוס ???
 

vitamin P

New member
כפר סבא זה בסטט../images/Emo45.gif רק את הנסיעה

צדקתי
רוב הרכבות לירושלים ייצאו מכפר סבא וגם תהיה רכבת במוצאי שבת
כפר סבא זה בסטט
רק את הנסיעה
הראשונה שלי אני לא אעשה בלילה כי אני אפסיד את כל הנוף אני אדחה אותה ליום ראשון בבוקרררר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה