קשה לדעת איך לעזור לו
גורם מקצועי כלשהו הוא אכן הכתובת, הבעיה היא שהגורם המקצועי לא בהכרח יציע לו אלטרנטיבה של מציאות חיים נסבלת יותר. ולפעמים הוא אף יכפה מציאות חיים בלתי נסבלת זו על הנער, בשם החוק. כך שקשה לדעת איך לעזור לו. אני נוהגת לא לעזור למי שאין לי ודאות בהירה איך בדיוק לעזור לו. המוטו שלי הוא: קודם כל - אל תזיק! (כתוב על משבצת המדרכה הראשונה בדרך לאוניברסיטת ת"א, ומיועד לסטודנטים לרפואה).