סובלת

toty1070

New member
לכוכב

לכוכב שלום, אינני סובלת מהדברים שתיארת אלא רק מספקות אייומות לגבי כל דבר בחיים שלי. כל הדברים שאני אוהבת לעשות וכל הדברים שאני שמחה שנמצאים בחיי אני הופכת להיות ספקנית לגביהים בתקופת החרדות זה סיוט!!!!! פשוט ככה. אין לי איך לעזור לך כרגע כי אני בעצמי סובלת כל כך ולא יודעת איך להתמודד. הדבר שאני כן עושה זה אומרת לעצמי שהאוסידי אינו מציאותי כלומר גורם לי למחשבות לא הגיוניות זה משהו שגם אמרה לי הפסיכיאטרית כמה פעמים- היא הסבירה לי שלתוכן המחשבות אין כל חשיבות כל אדם בעל תוכן מחשבות אחר- אבל המשותף להן זה שאנו נדבקים למשהו שמפחיד אותנו ויודעים שזה לא מציאותי אך מתקשים מאוד להשתחרר מזה... מקווה שעזרתי קצת. כמה עולה טיפול סיביטי שהפסקת אותו????
 

toty1070

New member
סובלת

שלום, רציתי להתייעץ ולשאול אם המצב מוכר. אני סובלת מחרדה ומאוסידי שהתחיל לפני ארבע שנים, אין לי טקסים אלא רק מחשבות טורדניות. זה סבל אמיתי, אני קוראת פה תגובות והודעות ומבניה שיש רבים שנמצאים במצב הזה. כאשר התחילו המחשבות בפעם הראשונה זה התחיל בהתקפי חרדה קשים בהם חשבתי שאני על סף מוות, מהר מאוד אחותי הסבירה לי מה עובר עלי כי היא חוותה את זה בעצמה, טיפלתי בעצמי והלכתי לפסיכיאטר- טופלתי בכדורים עד שהרגשתי ממש טוב והחלטתי להפסיק כמובן בהדרגה. יש לציין שהמחשבות שלי מתעסקות בספקות- ספקות לגבי כל דבר יציב וטוב בחיי.... אם אני אוהבת את הלימודים אז ספקות לגבי הלימודים, ספקות לגבי החיסים שלי עם חברים וספקות לגבי אהבתי לחבר.- כזה נוגע בחבר זו ההרגשה הכי רעה... כי אני יודעת ששניה לפני שהכל התחיל היה מושלם!!!!! וככה זה כל תקופת חרדות הפעם זו התקופה השלישית היום אנחנו נשואים ורציתי להפסיק את הכדורים כדי להיכנס להריון.... והכל חזר, בשבועיים החרונים חזרתי לכדורים והיום אני יודעת שאם אצטרך אהיה איתם לתקופה ארוכה כי הם עוזרים לי... אני ממש סובלת מהמחשבות שלי עליו- אני יודעת שאני אוהבת אותו בכל ליבי ובתקופה כזאת הספקות כל כך מטרידות ולפעמיים נראות אמיתיות ואני סובלת מחכה שזה יעבור מפחדת שזה ישאר. כל פעם שטופלתי זה עבר וחזר להיות בסדר. יש לציין שהוא מודע לבעיה- מבין ותומך בטירוף- דבר שעוזר פלאים. אני מתה כבר לחזור לעצמי- לזכור מי אני באמת, ומה אני מרגישה באמת.... אני כרגע בפחד איום- יודעת שהמחשבות אינן מציאותיות אבל מפחדת שהן ישארו או שמשהו מהם ישאר. שמעתי על טיפול cbt אני חושבת לנסות אותו. אני נשמעת מאוד פסיכית ומאוד מבולבלת... אבל זה בגלל שאני סובלת... אשמח לתגובות. תודה האם מישהו חווה משהו כזה?????
 
כן. בעלי חווה משהו דומה

כלפי. גם הוא על כדורים ובטיפול CBT, יש שיפור ניכר, אך בינתיים המצב לא טוב. חשבנו להחליף מטפל עקב כך, בתקווה שיוכל להתקדם מהר יותר. דיברנו (שנינו בנפרד) בטלפון עם אנדראה ענת לזר (בעקבות המלצתה החמה של סיוון הבת ועוד תגובות אוהדות כאן בפורום) ושנינו התרשמנו לטובה והחלטנו לנסות אצלה. היא כרגע בחו"ל ולכן עוד לא התחלנו את הטיפול, מקווה לבשורות טובות בקרוב, וממליצה גם לך לנסות אצלה. (פרטים עליה יש ב"קישורים" מצד שמאל כאן בעמוד הפורום) בהצלחה! אם את רוצה לדבר מעבר איתי או עם בעלי את מוזמנת לשלוח מסר ואשלח לך את המס' טלפון שלנו.
 

toty1070

New member
שוב אני

תודה על התגובה המהירה... טוב לדעת שיש עוד אנשים במצבי... (כמובן שלא מאחלת לאף אחד) הענין הוא שברגע שאני מרגישה טוב הכל חוזר למקומו ואני מרגישה מצויין ללא ספקות וזו הסיבה שאני יודעת שאני כל כך אוהבת אותו ושהוא בשבילי. כי כך הרגשתי כשלא הייתי בחרדות. היחיתי מעדיפה שהאואוסידי שלי יהיה על דברים אחרים על נקיון או משהו ולא על רגשות... זה מרגיש נורא ויש לי המון רגשות אשם בתקופות האלו... מקווה שהכדורים יתחילו להשפיע במהרה. אשמח לשמוע עוד תגובות....... כדי להתעודד.
 
כך זה גם אצלו

שכחתי לציין שכאן בפורום בקישורים יש גם שירשור/ים בנושא של אנשים עם אותה בעיה ובני זוגם. נדמה לי שזה בקטגוריה "OCD וזוגיות"
 

ותיקה 27

New member
ניחום קל

מבינה ומזדהה עם סבלך, תתנחמי בכך שאצלי האוסידי הוא גם על ניקיון וגם על רגשות ועוד ועוד... :)
 

toty1070

New member
קודם כל תודה

תודה, זה תמיד עוזר. אשמח לשמוע מה עובר עלייך מה בדיוק את חווה? תודה
 

toty1070

New member
לישועת השם

הי לישועת השם... תוכלי לספר לי מה הוא חווה איך זה התחיל ומה זה אומר שיפור ניכר? את אומרת שיש שיפור אך המצב לא טוב? מה זה אומר??? בפעם הקודמת הכדורים הוציאו אותי מזה לחלוטין ואני ממש מקווה שזה יקרה... האם צריך לעשות את הטיפול cbt כשלא מרגישים טוב או כשבריאים...? אשמח לשמוע עוד. תודה.
 

או20

New member
ללא נושא

את נשמעת ממש כמוני בנושא של המחשבות אני גם ירדתי מכדורים וחושבת לחזור ממש אין לך מה להרגיש פסיכית
 

toty1070

New member
ל- או 20 תספרי

הי תספרי לי מה עובר עלייך... מה את חושבת??? אשמח לשמוע, כדי לעזור ולעודד ההרגשה היא קשה. והקטע שכאשר מרגישים טוב.... שוכחים להעריך עד כמה חשובה ההרגשה הטובה הזאת. אשמח לשמוע. שבת שלום.
 

whyamI

New member
את לא פסיכית בכלל בכלל לחלוטין

להפך את מודעת ומבינה את הבעיה ומטפלת בעצמך. אם הכדורים משפיעים עלייך לטובה ייתכן ובאמת עדיף לך להמשיך איתם לתקופה נוספת, ואולי בשילוב עם טיפול נוסף (cbt למשל) תוכלי להגמל מהם ולשמור על ההרגשה הטובה. מאחלת לך המון בהצלחה ושלוות נפש!
 
למעלה