אולי אחדד שאלה בסיסית:
אפנה אליכם בהנחה שמדובר בפורום של אנשים שמשתמשים ברכב לנסיעות שטח ולא רק למטרות קישוט, ומבינים קצת בנהיגה מעבר לנהיגה יומית מהאוטו לעמדה. מעבר לעניין המחיר, מה המשמעות הפרקטית של רכב שטח כמו הפורסטר או הפרילנדר? האם מדובר ברכב יותר או פחות בטיחותי (גבוה ולכן פחות יציב), האם בהנחה שאיני מתכוונת (ככל הידוע לי) לבצע טיולי שטח אמיתיים (סגנון קאמל טרופי עוד לא בנוי עלי, בטח לא עם בעל שנוסע כמו כורדי) האם יש הצדקה להוצאה? יש יתרונות שאני לא מודעת להם (למעט עניין צריכת הדלק המנוע הגדול, גודל הרכב, וביצועים יותר מרשימים)? כמי שמטיילים לא מעט (כל שבת בערך, חורף וקיץ), לדרכי עפר סלולות ולקמפינגים מה הייתם ממליצים: סטיישן רגיל? סטיישן 4*4? מסחרית (כמו ברלינגו)? ג'יפ? פיק-אפ דבל-קבינה? נניח שממליצים על סטיישן 4*4 כמו שהמליצו לי בפורום רכב, האם הייתם מבצעים הגבהה? מיגון תחתון?