סדנאות בתקשורת

roni81

New member
סדנאות בתקשורת

אני חושבת לעשות בקיץ את- סדנא עיתונאות וטלויזיה וסדנא עריכה עיתונאית. מישהו עשה אותם ויש לו המלצות? האם כדאי לקחת את שניהם סמסטר קיץ? מי מעביר אותם טוב? מהי רמת הקושי בהם? תודה.
 
למעלה