סדנאות בתקשורת אני חושבת לעשות בקיץ את- סדנא עיתונאות וטלויזיה וסדנא עריכה עיתונאית. מישהו עשה אותם ויש לו המלצות? האם כדאי לקחת את שניהם סמסטר קיץ? מי מעביר אותם טוב? מהי רמת הקושי בהם? תודה.