סאונד בשפת C

Tiger 2

New member
סאונד בשפת C

אני יודע איך עושים צלילים מהמחשב אבל האם אפשר להשמיע קבצי WAV? ואם כן אז איך? תודה מראש Tiger
 

nahsh

New member
תלוי

אם אתה כותב לדוס - זה אפשרי אבל זה כאב ראש ענקי. חפש אולי באתרי קוד. בחלונות יש פונקציות יעודיות לניגון WAV.
 

yariv~2

New member
הסתבכת...

אתה רוצה לקבל הסבר איך לעשות זאת? או שאתה צריך יחידה מוכנה לשם שילוב בפרוייקט? אם אתה צריך הסבר זה לא הולך להיות פשוט... תיאלץ לחפש חומר בנט וגם אז לא כל כך פשוט להבין (לדעתי בכל אופן) אתה צריך לבצע הכל.. לזהות את כרטיס הקול, למצוא את ערוץ ה- DMA. את פסיקת ה IRQ.. לא פשוט. אם אתה צריך יחידה מוכנה, אז זו לא בעיה, אני כבר אשלח לך יחידה להשמעת קבצי WAV.
 

Tiger 2

New member
תראה...

לא ממש הבנתי מה הכוונה יחידה מוכנה אבל תשלח לי לאימייל ואני כבר אראה. אימייל: [email protected] תודה!
 
למעלה