הסתבכת...
אתה רוצה לקבל הסבר איך לעשות זאת? או שאתה צריך יחידה מוכנה לשם שילוב בפרוייקט? אם אתה צריך הסבר זה לא הולך להיות פשוט... תיאלץ לחפש חומר בנט וגם אז לא כל כך פשוט להבין (לדעתי בכל אופן) אתה צריך לבצע הכל.. לזהות את כרטיס הקול, למצוא את ערוץ ה- DMA. את פסיקת ה IRQ.. לא פשוט. אם אתה צריך יחידה מוכנה, אז זו לא בעיה, אני כבר אשלח לך יחידה להשמעת קבצי WAV.