אבאלה תחליק
New member
נשמע מוזר
יכול להיות שאני לומד רק יומיים בשבוע (ללא הקורסים הכללים)? בחוג לכלכלה מסלול מנע"ס? אני מצרף לינק של האיגרת לתלמיד מהחוג לכלכלה. http://hevra.haifa.ac.il/econ/ מי שמבין בזה - מוזמן לעזור
יכול להיות שאני לומד רק יומיים בשבוע (ללא הקורסים הכללים)? בחוג לכלכלה מסלול מנע"ס? אני מצרף לינק של האיגרת לתלמיד מהחוג לכלכלה. http://hevra.haifa.ac.il/econ/ מי שמבין בזה - מוזמן לעזור