נשמע מוזר

נשמע מוזר

יכול להיות שאני לומד רק יומיים בשבוע (ללא הקורסים הכללים)? בחוג לכלכלה מסלול מנע"ס? אני מצרף לינק של האיגרת לתלמיד מהחוג לכלכלה. http://hevra.haifa.ac.il/econ/ מי שמבין בזה - מוזמן לעזור
 
יש לי

ואיתם אני לומד שלושה ימים ואחרי שאני לומד איתם כביכול סיימתי עם כל הקורסי בחירה כי ביחד הם יוצאים לי 12 נקודות.... ואז אם הבנתי נכון ובבקשה תתקנו אותי אם טעיתי - אני מסיים עם הקורסי בחירה לכל השלוש שנים בסמסטר א' של שנה ראשונה...
 

מֵירַב

New member
אתה חייב לוודא את זה מול המזכירות שלכם

יש דברים שעדיף שלא להסתמך על מידע מהאינטרנט
 

xsnow

New member
לא ממליץ לך

לקחת את כל 12 נקודות בחירה בסמסטר א של שנה א. אמנם יש רק ארבעה קורסים, אבל כולם "לא פשוטים בכלל" (בלשון המעטה). ככל שתעמיס על עצמך יותר, יהיה לך פחות זמן להשקיע בקורסי החובה, וקיים סיכוי שהציונים שלך בקורסים אלו יהיו נמוכים ! (שים לב, שמעבר בקורס מבוא לכלכלה א - הוא ציון 70, ושכ-30% מהסטודנטים נאלצים לחזור על הקורס הזה שוב בסמסטר ב ... מה שגורר סמסטר קייץ - לא נעים). ההמלצה שלי היא לקחת מקסימום שני קורסים קלים של 2 נק זכות כ"א בסמסטר הראשון (אם בכלל)
 
למעלה