נשיכת כלב - עזרה

נשיכת כלב - עזרה

ביום שישי 14/11 רכבתי עם אישתי בשדות צפונית לכפר סבא (ליד מפעל קניאל). נתקלנו בבחור שטייל עם 3 כלבים גדולים. אחד הכלבים נשך את אישתי (כמובן ללא התגרות מצידנו, אנחנו עמדנו). הבחור "הנחמד" דאג לברוח עם הכלבים.
מבקש את עזרתכם במציאת הבחור, חשוב לנו לדעת האם הכלבים מחוסנים.
הבחור כבן 60, מסתובב עם 3 כלבים גדולים - שני כלבי זאב וכלב אחד שחור.
לדעתי הוא אומר לגור באזור צפון כפר-סבא/בצרה/שדה ורבורג/גן חיים.

ובנוסף, איך אפשר להתגונן בפני כלבים?

תודה,
שחר
 

kr21

New member
מציע לכם לגשת למשרד בריאות ולקבל חיסון נגדל כלבת

גם אם תמצאו את הכלבים זה עשוי לקחת זמן.
מניסיון, עדיף לקבל את החיסון ולגמור עם זה.
 

IlanBeer

New member
מקל

מנסיון עם כלבי רועים וכלבים משוטטים, כשהם רואים מקל ביד הם מתרחקים. כשאני מתקרב למכלאה או רואה מרחוק כלבים, אני מרים ענף קל או צינור פלסטיק, כזה שניתן להחזיק אותו וגם את הכידון. אני לא יודע אם זה עובד גם על כלבים שמלווים באדם.

בקשר למקרה המסויים שלך, הייתי מגיש תלונה במשטרה ופונה גם לשירות הווטרינרי.
 
הגשתי תלונה במשטרה

השרות הווטרינרי לא יכול לעזור כי אין לי פרטים על הבעלים של הכלב....
לצערי, אני למדתי את הלקח שלי - אקנה גז פלפל ואאלץ להשתמש בו כנגד כלבים תוקפניים.
אני לא מוכן להיות "בשר תותחים".
 

ronenal10

New member
אבן בגודל בינוני תמיד עושה את העבודה

כלב יודע מה עושה אבן.
לרוב מספיק להרים את האבן אך במידה וזה לא מספיק
כל שצריך הוא להעיף על הכלב אבן.
במידה ויש לכלב בעלים. ובעלים זה לא דואג שבכלב ישאר לידו.
האבן יכולה לעוף גם בכיוון הבעלים. זה לא יכול להזיק.
 
למעלה