נשבר לי המסך

rois5

New member
נשבר לי המסך

שלום לכולם . ברשותי מחשב נייד של IBM T42, נשבר לי המסך היום, רציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אפשר לתקן או לקנות מסך חדש ומה טווח המחירים? תודה רועי
 

kobi 23

New member
שלום רועי

תפנה לאחת מהמעבדות הפרטיות כמו LAPTOP LABS. הערכה גסה שלי מינימום 1000 ש"ח (לא בטוח)
 

rois5

New member
ממש יקר

מחשב כזה משומש עולה בסביבות 2000 ש"ח ראיתי באיביי ב100$ כדאי לקנות משם?
 

ali052

New member
ייקררררררררררר/tapuzforum/images/emo8.gif

צור קשר במסרים. אם אתה מוכן לשלם את המחיר הנ``ל אז אני יפרק לך את שלי ויביא לך...(במחיר הנ``ל) או שתחכה עוד קצת אני מקבל מפירוק של מישהו.
 

ali052

New member
אם תחכה עוד קצת אז ......

אני יוכל להשיג יותר זול.
 
למעלה