נשבר לי המסך שלום לכולם . ברשותי מחשב נייד של IBM T42, נשבר לי המסך היום, רציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אפשר לתקן או לקנות מסך חדש ומה טווח המחירים? תודה רועי