נשאלה מעניינת

mr browen

New member
תשמע , אם אתה חושב

שבילוש עוקב אחרי סוחר כדי לתפוס אותו עם לקוח סופי - -
ראית יותר מדי טלוויזיה/סרטים

ואתה נותן יותר מדי קרדיט לבבוני משטרת ישראל
 
אם היא הייתה סטלנית אז זאת בעיה

כלומר, הבחורה משכילה, עובדת במקום עבודה טוב, מלאת אחריות.
כמה פעמים בשבוע היא עושה מעשה שאתה חולק עליו.

באותה מידה היא יכלה לשתות וודקה או סוג אלכוהול אחר - זה גם סם.
לפעמים היומיום שוחק אותנו ונמאס לנו להיות המבוגרים האחראים אז לכל אחד יש את דרכי המילוט שלו - לאחד זה ספורט לשני זה טלויזיה ובשבילה זה גוינט.

אז אני לא חושבת שזאת בעיה להמשך היחסים.
החוכמה בזוגיות היא לאהוב מישהו למרות ה... דברים שהוא עושה ואתה חולק עליהם. כל עוד לא מדובר בדברים שפוגעים בך נפשית וגופנית אני לא רואה בזה פסול.
 
למעלה