נשאלה מעניינת

nono1977

New member
נשאלה מעניינת

ראשית , בוקר טוב וחמים לכולם
אני אציג את עצמי , בן 36 מירושלים ,גרוש + 2
אוהב את החיים , ורק לאחרונה התחלתי את טבילת האש שלי בעולם הפו"פ

ולשאלתי ,
בהנחה שאת \אתה מכירים בן\בת זוג
משכילים , עובדים בעבודה איכותית ומלאת אחריות
שגרת יום רגילה למדי , מנהלים חיים תקניים לחלוטין
אבל ......
כ 2-3 פעמים בשבוע , בן\בת הזוג מעשנים בשעות הערב ג'ויינט

האם הייתם רואים בזה בעייה להמשך היחסים ??
ותודה לכל העונים
 

BW37

New member
המממ...

לי אישית יש בעיה עם העשן ,לא עם הגוינט
וזה כל עוד היא הוכיחה לי שהיא שולטת בעצמה ואחראית כשהיא בהיי
באופן עקרוני גוינט לא מזיק יותר מאשר אלכוהול, כנראה שהפוך
אבל גם לא הייתי רוצה שאם ילדי תהיה חסרת שליטה כשיהיו לה אחריות עם ילדים...
אם אני רואה שהיא יודעת מה היא עושה, אז לא תהיה לי בעיה עם החומר
רק עם העישון, ואני לא אוהב עשן וסרחון

אבל אל תצפה לכזאת הבנה מבחורות שלא מעשנות גם...
בציבור הישראלי, בטוח בירושלים הנצורה והמגעילה, גוינט = סמים = עבריינים = סכנה
 
אני אתן לאישה שלי לגדל את הילדים שלי מסטולית?

ומי בדיוק יהיה הבוגר האחראי ?
אני ?

בוא נגיד שאם היא תשאיר אותי הבוגר האחראי, אז כבר זו עובדה שהיא מסטולית מידי ושהיא צריכה להפסיק עם זה



סתם, כמה שאכטות פעם ב.. ולא כהרגל מגונה
בכיף
נשב נראה סרט מסטולים, נעשה אהבה, מגניב
אבל אי אפשר להיות סטלן כמו אבא
 

1Shir

New member
ממש לא. זה גם נשמע ממש מעט.

קשה לי להאמין שאנשים כאן יפסלו מישהו שממש עושה להם את זה בגלל פאקינג 2 סיגריות בשבוע. הרי לא חייבים לעשן בתוך הבית, אם הריח זה מה שמפריע. אפשר לחשוב שלשתות 6 כוסות קפה ביום שונה במשהו. בלי קשר, חבל שאתה מירושלים
אבל מצד שני, נראה לי שיש כאן ירושלמיות...
בעולם הפו"פ
 

צלשלספק

New member
לא היה מפריע לי.

אלא אם ההרגל הפך לדרך חיים וזה כל מה שבחורה עושה בחייה, אז זו כבר בעיה.
 

אביeג7

New member
יצאתי עם אחד כזה

תל אביב חמוד,חתיך הורס <עם שיער הפעם>
מנהל חברה משל עצמו.. מאוד מצליח..
שזה היה הכיף שלו.. לעשן מידי פעם..

ואני-שמעולם לא נגעתי בסיגריה.. ראיתי שחוץ מלעשות לו נעים וכיף,זה באמת לא משפיע עליו יותר מידי..

אז ממש אין לי בעיה עם זה..
אפילו הלכתי איתו איזה פעם לקחת "חומר" חחחחח
זה היה מצחיק
 
כיום לא אהיה מוכנה לקבל דבר כזה

אין לי בעיה שהבחור מעשן ג׳וינט אך שזה רק פעם בחודש ולא יותר מזה.
בעברי הרחוק היו לי שנתיים-שלוש של הרס עצמי שכלל שתיית אלכוהול ועישון של גראס וחשיש בהגזמה נוראית שזה כמעט הרס לי את החיים באופן סופי עד שהחלטתי להפסיק עם זה ולטפל בעצמי.
 

השלושר

New member
תיאוריה מעניינת אך נטולת יסוד מציאותי

אם כי זו אמת שראיתי בחורה פעם.
 

nono1977

New member
היי שיר

לא הייתי פוסל
אבל בהנחה שהיא מנהלת חיים נורמטיבים , בהנחה שיש לה שאיפות לעתיד
במידה ורמת הכימייה ביננו טובה , ממש לא הייתי פוסל .
ככלל אני חושב שג'ויינטים הם עניין תקופתי בחיים ....
אבל בהחלט לא דרך חיים
אז לשאלתך ממש לא הייתי פוסל , להיפך הייתי מסכים להצטרף מידי פעם
 

השלושר

New member
כיוון שנראה שזה מעניין אותך, הנני

כיוון שלא התנסיתי ולא אתנסה,
אני לא יודע איך זה בדיוק.


אבל כך או כך,

ביסודה זו התנתקות רצונית מן המציאות. עם זה יש לי בעיה.
אם כמה שעות כל שבוע היא במימד אחר, אז זה אומר דרשני.

למשל לא הייתי יוצא עם מישהי שאפילו פעם בחודש
שותה במידה כזו שהיא לא יודעת מה קורה איתה.


זה לא רק עניין ערכי, זה גם עניין של חוסר התאמה סביר בינינו.
 
למעלה