נרות אחים, נרות

נרות אחים, נרות ../images/Emo16.gif

בואו נדליק נרות, לזכר כל אותם החיילים, שנהרגו, כדי שאנחנו נוכל לחיות. נרות אחים, נרות.
 
למעלה