נעצרו ראש העיר בת-ים, אחיו ובכירים בעירייה.

נעצרו ראש העיר בת-ים, אחיו ובכירים בעירייה.

פרסום ראשון: פשיטה על בית ראש העיר בת-ים ל-ynet נודע כי בשעת בוקר מוקדמת הגיעו חוקרי היחידה הכלכלית לביתו של שלומי לחיאני. לחיאני, אחיו ובכירים נוספים בעירייה נעצרו בשל חשד לעבירות של אי סדרים ומינהל לא תקין. במקביל, פשטו חוקרים על בניין העירייה וכניסת העובדים נאסרה. עוד ראש עיר מסתבך: המשטרה פשטה הבוקר (יום ב') על ביתו של ראש העיר בת-ים, שלומי לחיאני, ועל ביתם של בכירים נוספים בעירייה. כך נודע ל-ynet. לחיאני וחמישה בכירים נוספים בעירייה נעצרו ונחקרו על-ידי חוקרי היחידה הכלכלית 433 של המשטרה בעקבות חשדות לעבירות של אי סדרים, הפרת אמונים, מינהל לא תקין, עבירות של טוהר מידות ועבירות של תכנון ובנייה. במשך תקופה ארוכה פעלו חוקרי היחידה הכלכלית באופן סמוי בבת-ים. הם תיעדו ואספו ראיות נגד כמה בכירים בעירייה. על-פי החשד, לחיאני מינה במהלך השנים מקורבים לתפקידים בכירים, ובכך ביצע עבירות על טוהר המידות - הכוללות העברת כספים באופן לא תקין. על פי החשד, לחיאני השתמש במשאבי העירייה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה לצורך השגת רווחים אישיים - עבור בני משפחתו ומקורביו. הבוקר הפכה החקירה לגלויה, כאשר בשעה 5:00 פשטו כ-100 שוטרים על ביתו של ראש העיר ועל בתיהם של בכירים נוספים בעירייה, ועצרו אותם לחקירה. בין היתר פשטו החוקרים על בית אחיו של ראש העיר ובני משפחה נוספים. בהמשך היום יובאו לחיאני והמעורבים האחרים לדיון בפני שופט. במקביל, החוקרים שהגיעו מצוידים בצווי חיפוש, פשטו על משרדי לשכתראש העיר ומשרדיהם של בעלי תפקידים אחרים בעירייה. הם הגיעו לעירייה כדי לאסוף מסמכים וקלסרים. נכון לשעה 8:00, נאסרה כניסת עובדים לבניין. לנוכח היקף החקירה, ליוו אותה כל העת עורכי דין מפרקליטות מיסוי וכלכלה בתל-אביב והמחלקה לאכיפת דיני מקרקעין ורשות המיסים. לחיאני נבחר לראשונה לתפקיד ראש העיר בת-ים בשנת 2003. חמש שנים לאחר מכן הוא נבחר לכהונה שנייה, לאחר שזכה ביותר מ-86% מקולות הבוחרים. שמו של לחיאני עלה לא מעט לאחרונה, בייחוד בדו"חות מבקר המדינה שהצביעו על אי סדרים. בין היתר נטען בעבר כי ראש העיר קידם את אמו לתפקיד מנהלת ענף גני ילדים ללא מכרז, ובמקרה אחר אף הועלתה טענה כי במהלך הבחירות ב-2008 לראשות העיר קיבלה אשתו סכומי כסף גדולים ממטה הבחירות שלו. מקור: ynet
 

עדגיל

Well-known member
כנסתי לקרוא את מה שכתבת כי חשבתי לתומי שיש לך

תשובה. מתברר שהכותרת שלך מטעה ולא זו בלבד - אתה מעלה ספקולציות והשערות שעל פניו דיי בהן כדי לעצור ראש עיר ולחקור אותו לאחר שמתברר שבאמצעות התפקיד שלו סלל לעצמו את הדרך לשפר את מצבו האישי, ולא זו בלבד אלא גם את של משפחתו העניפה. מצער מאוד שאחרי כל זה אתה עדיין אוהב את ראש העיר שלך, והולך שבי אחר הגינות והפרחים ששתל וסינוור את עיניהם של תושבי עירו.
 
אז צריך לעצור את כל חברי הכנסת והשרים

כי בתור אזרחי ישראל גם להם יש אינטרס אישי בהצלחת המדינה. וצריך לעצור את כל המנכ"לים, כי הם מקבלים אופציות שאם החברה שלהם מצליחה הם מקבלים יותר כסף. אבל אני לא באמת מצפה מאנשים ציניים קטנים שרק מחפשים את הרע בכל אחד לחשוב שזה בסדר שראש עיר ירוויח מזה שהעיר שלו שווה יותר. אנשים כמוך רק יושבים כל היום בבית ובטוחים שכולם רמאים ודופקים אותם.
 

עדגיל

Well-known member
מעניין איך מנהל פורום מרשה לבעל בלוג לעלוב

חופשי במי שמגיב בגלל שהתגובה לא נראית לו. בוא נאמר שאנשים כמוך אין סיכוי שאכיר בחיים שלי. אין לי בעיה שתגדיר אותי כצינית, אבל לכתוב שאני מחפשת את הרע, או להחליט שאני יושבת בבית וחושבת שכולם רמאים ודופקים אותם, בשביל הגדרה כזו אתה צריך לדעת מי אני וכפי שאמרתי לך - אין סיכוי שתכיר אותי בכלל...
 
מר "אריה ארז ירושלמי"- אתה מתבקש להמנע מ

מלכתוב תגובות עוקצניות ומעליבות כלפי גולשים בעלי דעה שונה משלך..
 

Dark Muse

New member
הוא רק מואשם, הוא עוד לא אשם

אם יתברר שאשם, זאת תיהיה בושה וחרפה לשלמה לחיאני, עם כל הטוב שהוא עשה לעיר. זה שראש עיר עושה את עבודתו (זאת העבודה שלו) נאמנה, זה לא אומר שהוא יכול לקחת כספי ציבור של התשובים ולכסות איתם חובות אישיים או לסדר לחברים ולאחים שלו אישורים וקומבינות מתחת לשולחן באם ימצא אשםקשה לי להאמין שרוב התושבים יתמכו בו. מצד שני, אני קצר אמונה מציבור שבחר את יהשוע שגיא לקדנציה שניה. מצחיק שרציתי ללכת לעבוד בעיריה וחשבתי שיש לי סיכוי, מתברר שמשפחת לחיאני וחבריה יושבים שם בכל הכסאות. עוד משהו שאני לא כל כך מבין - אסתר פרון היתה כישלונרית בכהונתו של יהשוע שגיא, מדוע אין תחלופת אנשים?
 

OOB

New member
תאמין שרב התושבים עדיין יתמכו בו.

מי שמכיר אותו, יודע שעושים לו עוול ומחפשים אותו בקטנות. מצידי שיסדר לסבתא שלו ג'ובים, כל עוד העיר ממשיכה לפרוח והחינוך בעליה ומחירי הדירות נוסקים - אני איתו.
 

Dark Muse

New member
לא עוצרים שור בדישו

אבל יש גבול לכמה שוחד אפשר לעשות. אתה סימפטום לציבוריות רעה.
 

OOB

New member
ציבוריות רעה? שיהיה...

בזכותו כל בעל דירה בבת ים יכול להרוויח כמה מאות אלפי שקלים על דירתו. ציבוריות רעה אמרת?
 

Dark Muse

New member
אה אז מותר לו בגלל זה לגנוב לכיס מיליונים

הבנתי את החשיבה שלך.
 

עדגיל

Well-known member
OOB-אפשר לקבל הסבר למה לדעתך עושים לו עוול

1. הבן אדם היה בחובות של עשרות מיליונים וזו עובדה שגם הוא לא מכחיש אותה. 2. הוא שילם לאישתו כספים על "הצלחה" בבחירות פעולה שגרמה לעיר בת ים להיכנס לדו"ח מבקר המדינה. 3. הוא הכניס את אמא שלו לתפקיד בכיר - אשה סייעת בגן ילדים ללא כישורים וללא השכלה. 4. האח שלו נורה לאחרונה - לא בטעות, לא על ידי עובר אורח, לא בגלל טעות בזיהוי 5. מה עם כל הסיפורים על חוף הים? גם הם מצוצים מהאצבע? 6. האם ידעת שלחיאני מיעט בחודשים האחרונים להגיע לישיבות מועצה ובמקומו ניהל את הישיבות בוסקילה? 7. אגב, בויקיפדיה קראתי שהוא בוגר אוניברסיטה. מתי בדיוק היה לו זמן ללמוד ולהוציא תואר? 8. היתה עליו תוכנית ב"עובדה" של אילנה דיין - לא בגלל העיניים הכחולות שלה, ולא בגלל שפעם היא גרה בבת ים ורצתה להתחנף לראש העיר. התוכנית הזו זכורה למישהו? עכשיו אפשר לקבל הסבר מדוע עושים לו עוול? האם נטפלים אליו בגלל שהוא מזרחי עם מלתחה מאוד עשירה?
 

OOB

New member
בוודאי - קינאה וצרות עין

1. נכון, אז? 2. אשתו לא קיבלה שקל מה 280 אלף שרצה לתת לה. מבקר המדינה פסל את הבונוס ולכן הוא לא ניתן. רוצה להאשים אותו על כוונתו בלבד? 3. אז? אם היא עושה עבודה טובה? מישהו התלונן? וגם אם זה לא נאה ולא יאה, לא עוצרים אדם על כזה דבר באישון לילה לעיניי מצלמות. 4. מה הקשר אליו? אם אחיך יסתבך בפשע צריך לעצור אותך? 5. אילו סיפורים תזכיר לי? 6. אתה יודע למה? אולי הייתה לו סיבה טובה? 7. עכשיו תאשים אדם על מה שכתבו עליו בויקפדיה?? אתה מקשיב לעצמך? 8. אילנה דיין ואמינות לא הולכים ביחד, כל ילד יודע את זה כבר. לסיכום, סיפורים כמו חול ואין מה לאכול. ניזנים מתקשורת ומחצאי אמת. אדם שמצליח לקבל 86% בבחירות, נורא מעצבן גורמים באופוזיציה... לחיאני לא צדיק, לא סרגל, הוא אדם שמעד פה ושם, כמו כולנו. העילהום שעושים לו בתקשורת לא מתקרב בכלל למציאות. נתראה אחרי המשפט.
 
למעלה