נעלמים שבוע 4

rubmwue1234

New member
כןכן

זה ממש מה שגם נראה לי..
תשתמש בדפוס התנהגות שהיה לה עוד אז עם שאולי..
פשוט תראה שלשיר מתאים לחן ממש קליטו תעשה ממנו להיט..
 

שיר m

Well-known member
נכון שהוא הסכים, אבל המעט שהיא יכולה לעשות זה לא להגיד שהיא כתבה את זה.
היא יכולה להגיד "כתב את זה ידיד שלי שמעדיף להישאר בעילום שם", או, "זה שיר של ידיד שלי שאיננו איתנו"... אבל שזה שיר מקורי שלה? לא יפה בכלל.
אלא אם נגלה בהמשך ששאולי ויתר על הקרדיט, ואז זה משהו אחר לגמרי.
 

ny22

New member
מנהל
הייתי בטוח שמדובר במשהו אחר.
&nbsp
אגב, רועי, מה אתה אומר על הסקר החדש שפתחתי?
 

rubmwue1234

New member
יוסי..

עזוב את השיר,
לפי העלילה והאופי של הדמות,
ככה זה לפחות נראה..
 

שיר m

Well-known member
זה בדיוק הרעיון

היא תשיר את השיר של אלון כי זה השיר היחיד שיש לה, והוא יהיה כישלון, וככה מי שיפיל את יובל יהיה אלון...
 

dar dahan

Member
ואם הוא וויתר למה היא פרצה ללוקר הזיכרון?
היא פשוט הייתה יכולה להגיד "שאולי ואני הגענו לעסקה שבה השירים שלו יהיו גם שלי"
היא לא הייתה פורצת בערמומיות נבזית ללוקר הזה.
&nbsp
 

panda0zombie

New member
מה עם השיר מהפרק הראשון?

שהיא שרה בטקס.. אולי עצוב אבל בכל זאת
מאיפה היא השיגה אותו?
 

שיר m

Well-known member
לא אמרו

כשהיא הוזמנה לשיר הוא הוצג כ"שיר שבחרה במיוחד לטקס הזה"...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה לא שיר של יובל או שאולי
זה שיר שחשבתי בהתחלתה שהמקור שלו הוא מחוץ לסדרה ,אבל כנראה שלא , כי חיפשתי אותו ברשת...
 
צופה וכותב

דניאלה ושאולי! איזו פתיחה יפה. "למה הוא הלך ככה?" זאת שאלה שכולנו שואלים את טל מוסרי. ושאולי צודק, דניאלה סומכת יותר מדי על דריה. מעניין מה יקרה עד הבוקר.
&nbsp
נשפך משהו... מעניין. "קסם זה לילדים, זה כימיה, חביבי". איזה חמודים אמה ועידו כשהם יורדים על אלון.
&nbsp
"העמק" קיים כשהעמק עוד לא היה קיים... יפה.
&nbsp
וואחד אספקה. יש שלווה? גם אני מחכה שלדניאלה יהיה חבר.
&nbsp
לא, הוא לא מנקה. הוא לא צריך! בבקשה לא! הוא צריך את זה לניסוי! בבקשה, אלון, תהיה גבר! שיט... שירותים...
&nbsp
סצנה מלחיצה, הכימיה.
&nbsp
יובל שומעת את השיר שלה. מגעיל או מגניב? לא יודע. כמה מכם גמרו עכשיו שאיתי אמר ליובל את זה? גם יובל צודקת. למה יובל ממשיכה לצעוק גם כשהוא כבר לא שם?
&nbsp
הן עבדו כל הלילה. וואו. הולכים למשטרה?
&nbsp
אמה מופיעה פחות היום. אבל עדיין מבריקה. אמה מוותרת על סיפורים מרתקים מהילדות (ועל דייט!).
&nbsp
גיורא. וואלה. יפה, דניאלה. אולי זה באמת דובי השותף של גיורא.
&nbsp
ווטסון, דובי הדביל. מה חשבת?! מה הוא מסדר את הצווארון לפני שהוא מעביר שיחה?!
&nbsp
ליובל יש תמונות של עצמה וצלצול של עצמה. אני עדיין לא מאמין. מופתע ונגעל בו זמנית. "קריירה זה כמו עגבנייה". אגב, עכשיו אני מבין למה יובל כעסה כשירדו על מישהו כמוני, זה פוגע בשאולי ולא בה. אבל אני מזכיר לכם שעדיין יש לה את המחברת של אלון. מעניין.
&nbsp
אמרתי לכם שכל המבוגרים בקשר בעניין הזה. וואו, דובי מצותת. אתם קולטים שהוא צריך להיות רב פקד אחרי גיורא?! אנחנו בצרות! נו, שאולי יראה את זה או לא? גיורא ידע או לא?
&nbsp
עידו?! מה?!
 

שיר m

Well-known member
או תודה על התזכורת!

המחברת של אלון. לגמרי

&nbsp
איך אף אחד לא צילם את הפרידה של יובל ואיתי. אה, זה בסדרה אחרת
 
למעלה