ממשיכים בשבוע
אני מרגיש ששאולי עומד לתת לנו משהו ממש מטומטם כתירוץ. הדובי הזה מסתיר משהו, אין מצב שהוא כזה מטומטם.
 
האמת שכן, אלון, דריה ממש לא יכולה בלי עידו. אלון כזה ווירדו קורא יומנים. אלון ייתן שעתיים? אני מריח חפירה.
 
עטלפים. ידעתי שזה יהיה משהו דבילי.
 
אוי, אמה... פורצת מקצועית.
 
רוגז בקיבה. בחייאת.
 
דניאלה ואיתי היו חברים טובים? מוזר... דריה טובה בפריצות כמו אמה.
 
אלון כזה שקוף. רגע, אלון, אין לך רוגז בקיבה?
 
איזה קטע, לא רעב, ולפני שנה... כן. מדהים.
 
עומר ברינדר...כמה שירים באמת יש ליובל? אפס? חוץ מ"פה, בוקר, איכס"?
 
מעניין מתי שירה חוזרת.
 
"טוסטונים"?! אבל יובל קורעת. ענבל קורעת. מה שתרצו.
 
יובל לא גנבה את השיר, הנה ההוכחה. שאולי נתן לה את השיר, אז זאת לא גניבה. זה פשוט שהיא לא כתבה מאז.
 
איזה מזל שאלון דיבר על הכאב בבטן שלו, יש לו סיפור כיסוי לאכילה איטית. אוי... הטוסט. נו, הצליח לאלון.
 
איתי יותר ישר מהדמות של דניאל גורן, ויותר טוב ממנו. גיורא אטום. לגמרי. אגב, איתי יאלץ לפרוש בגלל שאין לו מורה למתמטיקה... שיחה קשה.
 
מפתיע שציקי האמין ביובל כבר אז... וכוכבת נולדה. היי, הנה שירה!
 
אמה, לא שמת לב לזמן. בחייך. לא רצינית. אתם יודעים שתקעתי יד בראש כשהטלפון של אמה צלצל?
 
סיום קצת דבילי ולא מותח... אבל היי, קיבלנו הצצה ליובל הופמן!