אין דבר אחד שלא יוצא לי להסכים איתך עליו (חוץ מבן מכוכב הצפון שזה כבר עניין אחר).
כל כך מסכים איתך לגביי יובל, היא כזאת יצור דוחה, אין דבר אחד טוב בה.
במקום שהיא תהיה היא עצמה ותחבר בעצמה שירים או שלפחות תתן קרטיד לשאולי היא לוקחת על עצמה את כל הקרטיד, הפכה מחנונית ממורמרת לביצ'ית מהגהנום.