נעלמים שבוע 4

panda0zombie

New member
היא די מעצבנת אותי ומגעילה אותי לפעמים אבל אני מאוד מעריכה את הנחישות שלה ואת הנכונות שלה לעשות דברים כאלה.
 

שיר m

Well-known member
לפגוע בחברים בשביל ההצלחה שלך (חבר/קריירה)? ממש לא. ממש ממש לא.
אני יכולה להבין למה היא עושה את זה, אבל לא מסכימה עם זה בכלל ולא יכולה להעריך את זה.
 

dar dahan

Member
אין דבר אחד שלא יוצא לי להסכים איתך עליו (חוץ מבן מכוכב הצפון שזה כבר עניין אחר).
כל כך מסכים איתך לגביי יובל, היא כזאת יצור דוחה, אין דבר אחד טוב בה.
במקום שהיא תהיה היא עצמה ותחבר בעצמה שירים או שלפחות תתן קרטיד לשאולי היא לוקחת על עצמה את כל הקרטיד, הפכה מחנונית ממורמרת לביצ'ית מהגהנום.
&nbsp
 
למעלה