נעלמים-שבוע 3

שיר m

Well-known member
משעשע
אלון ועידו

&nbsp
איתי, מטומטם אחד. אפילו שעה אחת לא שמרת את הסוד
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה יותר הזכיר את הקטע עם יובל פרישמן...
בכל מקרה שתי הדמויות שדניאל מגלם לא יודעות עם מי לסתום את הפה....
למרות שאיתי זה מקרה אחד ודניאל גורן זה מקרה אחר... איתי, יובל הופמן בסה"כ שאלה מה מעיק עליו... יובל פרישמן הוציאה ממנו בכח...
עוד המצבים שונים לגמרי....
 
מי משקר הפעם?
אליישר, שהבטיח לנו אקדח (ואפילו בורקסים!) ובמקום הביא בונבוניירה. מלפני חמש שנים! אבל הוא מלחיץ.
&nbsp
דריה לאט לאט מאבדת את כושר המנהיגות בגלל שהיא לא יכולה להמשיך לשקר לעידו. דניאלה חברה טובה, איך היא מניחה את הראש כדי לנחם את דריה...
&nbsp
אמה ודריה דומות. לא פלא שעידו מתאהב בשתיהן.
&nbsp
אני לא מבין, איתי חיכה יום כדי לדבר עם שירה על העניין? אגב, חשבתי שגם על הסיפור שלה נגלה בפלשבקים. בסוף לא. אני רק מקווה שיובל לא תגלה על העניין.
&nbsp
אני חושב שהשוקולד לא באמת מלפני חמש שנים או לפחות שאליישר לא נסע לשווייץ.
&nbsp
ייאמר לזכותה של דריה שהיא אסרטיבית מאוד. וגם עם נפש של משוררת.
&nbsp
אלון צריך פשוט לצלם את היומן ואז לא יחשדו בו. אלא אם יש לו פטיש להרחת הדפים.
&nbsp
זה הזוי שעידו לא מוצא כלום ביומן.
&nbsp
איזה חמודה דניאלה... יותר מדריה, לדעתי. כל התגובות שלה לשאולי ענקיות. הם יהיו זוג חמוד. מי יודע, אולי הם אפילו הפכו לזוג במהלך החקירה ונגלה בהמשך.
&nbsp
מה אלון האובססיבי צריך?
&nbsp
"יאניב החנון".
&nbsp
שמתם לב שכשיובל שרה אנשים מסתכלים עליה? כוכבת, ללא ספק. והנה הסוד מגיע ליובל.
&nbsp
אח, יאניב החנון. לא מבין כשאומרים לו לכבות?
&nbsp
ואתם, שלישייה שלי, יודעים שלא סומכים על אליישר.
&nbsp
בנות, לתקן את המשאבה זה פתרון פשוט שלא יעבוד.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 11
מירי נעלמה ....אולי נצא לחפש אותה ? מה אתם אומרים?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שירה המסכנה
בא לי פשוט לתת לה
, אבל מי הפיל את אבא שלה ? רק אני חושד באריק?
איתי מקסים.... איך הוא דואג לה...
שכחתי משהו -מפרשת השלישיה , מה אנחנו יודעים על התיק?
&nbsp
 
אריק תמיד חשוד, בוגד נשאר בוגד
בנוגע לשלישייה, הם לא יודעים על התיק כלום. אליישר שיקר להם איזה משהו, אבל אני מניח שהתיק שייך לאליישר עצמו.
 
היא לא נעלמה באמת, זאת קונספירציה
עוד פעם, עוד פעם מתחזים לעושי כתבה? חבר'ה, השלישייה ניסתה את זה...
&nbsp
ואמה, כמובן, החכמה בחבורה. היא מראה מין צמא להרפתקאות שמזכיר לי משהו, אני לא זוכר מתי ראיתי עוד דמות נשית שהייתה כזאת פיקחית עם צמא להרפתקאות. "עידו בונד".
&nbsp
תכנית תמימה מאוד החבר'ה עשו.
&nbsp
לפעמים זה הזוי לחשוב שהם עיירה בלי מים.
&nbsp
אלון חקיין? לא עדיף איזו תכנה של יאניב החנון?
&nbsp
דניאלה חכמה, לא ידעתי. היא ושאולי זה כזה זוג חמוד.
&nbsp
מוטי לא משקיע מאז שהבין שלא מבינים מה הוא מבשל. השיחה בין מוטי ורותי מזכירה קצת את דניאלה ושאולי.
&nbsp
"הנעדרים"? למה לקרוא להם ככה? רגע... למה הבורר?
&nbsp
אמרתי לא לסמוך על אף אחד.
&nbsp
פאק, ההורים של אמה ואלון כאלה דבילים. נו, בואו נקרא לחבר'ה עידו בולדוג, אמה הטחול ואלון האפנדיציט.
&nbsp
מי רצה להשתיק את אב הבית? אליישר? אריק? בכל מקרה, אמה מה זה חמודה כשהציעה לשירה לבוא לישון אצלה (לא מובן מאליו בכלל).
&nbsp
משמרות לפי סדר היום של שאולי. מגניב. "יש לך מזל שאתה חמוד". אין, הם יגמרו ביחד. אולי הם כבר ביחד!
&nbsp
"אין כמוני", אבל זה קצת מוציא את העוקץ מהשיר שלה... ולא יפה לה בלונד (כן, אני יודע שזה הטבעי של ענבל!). הם לא כתבו את זה! הם לא העזו! מעניין מה יובל מתכננת.
&nbsp
והנה היא בימים פחות חסרי ביטחון. אגב, יובל אמרה שהיא רקדה לצלילי הרולינג סטונס בילדותה ואנחנו אמורים להבין שהיא משקרת... אבל כן יש לה על הגיטרה מדבקה שלהם, עוד בתקופה שהיא הייתה חנונית. אז זה לא שקר. הן חברות טובות. "שלווה"? יובל הופמן נמסה משלווה?
&nbsp
ואחרי המבט העצוב, יובל מעלה חיוך ערמומי וחמוד.
&nbsp
וואו, חבר'ה, כמה זמן לקח לכם לקלוט את מה שצריך לעשות?
&nbsp
מסכנה דריה. מעניין מי הגיע.
 

שיר m

Well-known member
הסדרה הזאת התחילה מותח
אבל עכשיו היא סתם משעשעת:) שלווה

&nbsp
אז מי הפיל את דוד? חשבתי שזה קשור ליובל אבל אני כבר לא בטוחה...
 

שיר m

Well-known member
לגמרי
רוצה לדעת מי חשב על זה
וגם על הבורר... יש להם שם כמה רעיונות מטומטמים-גאוניים
 

dar dahan

Member
לא ראיתי את פרק 12 עדיין אז לא להגיד לי אם אני טועה
רק לדעתי מי שהפיל את אבא של שירה זה ציקי האמרגן של גברת יובל הופמן השחצנית?
&nbsp
 
למעלה