היא לא נעלמה באמת, זאת קונספירציה
עוד פעם, עוד פעם מתחזים לעושי כתבה? חבר'ה, השלישייה ניסתה את זה...
 
ואמה, כמובן, החכמה בחבורה. היא מראה מין צמא להרפתקאות שמזכיר לי משהו, אני לא זוכר מתי ראיתי עוד דמות נשית שהייתה כזאת פיקחית עם צמא להרפתקאות. "עידו בונד".
 
תכנית תמימה מאוד החבר'ה עשו.
 
לפעמים זה הזוי לחשוב שהם עיירה בלי מים.
 
אלון חקיין? לא עדיף איזו תכנה של יאניב החנון?
 
דניאלה חכמה, לא ידעתי. היא ושאולי זה כזה זוג חמוד.
 
מוטי לא משקיע מאז שהבין שלא מבינים מה הוא מבשל. השיחה בין מוטי ורותי מזכירה קצת את דניאלה ושאולי.
 
"הנעדרים"? למה לקרוא להם ככה? רגע... למה הבורר?
 
אמרתי לא לסמוך על אף אחד.
 
פאק, ההורים של אמה ואלון כאלה דבילים. נו, בואו נקרא לחבר'ה עידו בולדוג, אמה הטחול ואלון האפנדיציט.
 
מי רצה להשתיק את אב הבית? אליישר? אריק? בכל מקרה, אמה מה זה חמודה כשהציעה לשירה לבוא לישון אצלה (לא מובן מאליו בכלל).
 
משמרות לפי סדר היום של שאולי. מגניב. "יש לך מזל שאתה חמוד". אין, הם יגמרו ביחד. אולי הם כבר ביחד!
 
"אין כמוני", אבל זה קצת מוציא את העוקץ מהשיר שלה... ולא יפה לה בלונד (כן, אני יודע שזה הטבעי של ענבל!). הם לא כתבו את זה! הם לא העזו! מעניין מה יובל מתכננת.
 
והנה היא בימים פחות חסרי ביטחון. אגב, יובל אמרה שהיא רקדה לצלילי הרולינג סטונס בילדותה ואנחנו אמורים להבין שהיא משקרת... אבל כן יש לה על הגיטרה מדבקה שלהם, עוד בתקופה שהיא הייתה חנונית. אז זה לא שקר. הן חברות טובות. "שלווה"? יובל הופמן נמסה משלווה?
 
ואחרי המבט העצוב, יובל מעלה חיוך ערמומי וחמוד.
 
וואו, חבר'ה, כמה זמן לקח לכם לקלוט את מה שצריך לעשות?
 
מסכנה דריה. מעניין מי הגיע.