נסעתי היום לראשונה

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
נקווה

ואולי זאת הבעיה...
שיטת החישוב של תעריפי הנסיעה ברכבת לא השתנתה למרות שחלו שינויים רבים באוטובוסים (קווים בינעירוניים חדשים, כרטוס משותף בגוש דן וכד'). אני חושב שבסופו של דבר יהיה צורך באיחוד תעריפים בין כל אמצעי התח"צ אך ורק לפי מוצא ויעד.
נקווה
 

אורי404

New member
נסעתי פעם אחת לראשל"צ. היה איטי מאוד

נסעתי היום לראשונה
במקטע הדרומי של הרכבת פרברית. 20 דקות מיוספטל לרכבת מרכז,20 דקות.
נסעתי פעם אחת לראשל"צ. היה איטי מאוד
שעה נסיעה מתחנת נורדאו לראשון לציון-מערב. הזוי לגמרי.
גם עלה יקר מאוד. "למרות" החופשי-חודשי ברשותי, שילמתי סכום רב של 28.5 ש"ח.
היעד היה לאזור הסינמה-סיטי. "מדלת לדלת" זה כבר יותר מתקרב לשעה וחצי.
במכונית (כאשר הכבישים פנויים), הזמן הנסיעה הוא לא יותר מארבעים דקות. גם המחיר (אם משקללים דלק ובלאי טבעי), סביר להניח שלא מתקרב למחיר הנסיעה ברכבת.
גם אם כן, זה כשליש זמן נסיעה.
 

down under

New member
תופס "טרמפ" על השרשור, שאלה לי אליכם

נסעתי פעם אחת לראשל"צ. היה איטי מאוד
שעה נסיעה מתחנת נורדאו לראשון לציון-מערב. הזוי לגמרי.
גם עלה יקר מאוד. "למרות" החופשי-חודשי ברשותי, שילמתי סכום רב של 28.5 ש"ח.
היעד היה לאזור הסינמה-סיטי. "מדלת לדלת" זה כבר יותר מתקרב לשעה וחצי.
במכונית (כאשר הכבישים פנויים), הזמן הנסיעה הוא לא יותר מארבעים דקות. גם המחיר (אם משקללים דלק ובלאי טבעי), סביר להניח שלא מתקרב למחיר הנסיעה ברכבת.
גם אם כן, זה כשליש זמן נסיעה.
תופס "טרמפ" על השרשור, שאלה לי אליכם
האם סוף סוף כל הקו, מת"א האונ' (מרכז הירידים) ועד כפר השרון/הוד הסבא, אופס, הוד השרון/כפר סבא הינו קו כפול לגמרי ולחלוטי חלוטין?
אתמול עשיתי, לראשונה בשנת 2013(!) נסיעת חובבים ברכבת. כן, כן, חודשיים ושבוע של שנת 2013 לא הייתי בתוך רכבת כלשהי (אני לא אישה לכן לא
הייתי אפילו ברכבת של גרביון...)
הנסיעה היתה מב"ב לפ"ת ק' אריה. היה קו כפול וסוף סוף, קיבינימט הגיע הזמן, שהרציף הצמוד למבנה התחנה של קרית אריה היה בשימוש.
האם כל הקו בין האונ' לבין כפ"ס סוף סוף הוכפל?
 

אורי404

New member
לא ידעת את זה קובי?

תופס "טרמפ" על השרשור, שאלה לי אליכם
האם סוף סוף כל הקו, מת"א האונ' (מרכז הירידים) ועד כפר השרון/הוד הסבא, אופס, הוד השרון/כפר סבא הינו קו כפול לגמרי ולחלוטי חלוטין?
אתמול עשיתי, לראשונה בשנת 2013(!) נסיעת חובבים ברכבת. כן, כן, חודשיים ושבוע של שנת 2013 לא הייתי בתוך רכבת כלשהי (אני לא אישה לכן לא
הייתי אפילו ברכבת של גרביון...)
הנסיעה היתה מב"ב לפ"ת ק' אריה. היה קו כפול וסוף סוף, קיבינימט הגיע הזמן, שהרציף הצמוד למבנה התחנה של קרית אריה היה בשימוש.
האם כל הקו בין האונ' לבין כפ"ס סוף סוף הוכפל?
לא ידעת את זה קובי?
בהחלט. מזה מספר חודשים כל הקו בקטע שפירטת פועל כקו כפול.
 

down under

New member
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה

לא ידעת את זה קובי?
בהחלט. מזה מספר חודשים כל הקו בקטע שפירטת פועל כקו כפול.
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
ונברך ונהלל את הבעל והאשתורת על כך שהקו סוף סוף כפול.
 

amit1270

New member
גם בין ת"א-מרכז לאוניברסיטה

תופס "טרמפ" על השרשור, שאלה לי אליכם
האם סוף סוף כל הקו, מת"א האונ' (מרכז הירידים) ועד כפר השרון/הוד הסבא, אופס, הוד השרון/כפר סבא הינו קו כפול לגמרי ולחלוטי חלוטין?
אתמול עשיתי, לראשונה בשנת 2013(!) נסיעת חובבים ברכבת. כן, כן, חודשיים ושבוע של שנת 2013 לא הייתי בתוך רכבת כלשהי (אני לא אישה לכן לא
הייתי אפילו ברכבת של גרביון...)
הנסיעה היתה מב"ב לפ"ת ק' אריה. היה קו כפול וסוף סוף, קיבינימט הגיע הזמן, שהרציף הצמוד למבנה התחנה של קרית אריה היה בשימוש.
האם כל הקו בין האונ' לבין כפ"ס סוף סוף הוכפל?
גם בין ת"א-מרכז לאוניברסיטה
 

down under

New member
בין סבידור לאונ' זה לא היה כפול כבר ממזמן?

גם בין ת"א-מרכז לאוניברסיטה
בין סבידור לאונ' זה לא היה כפול כבר ממזמן?
כוונתי למסילות 3 ו-4, נו, אלו שנכנסות לרציפים 3,4 באוניברסיטה.
חשבתי שיש 4 מסילות כל הדרך מסבידור עד לאונ' כבר כמה שנים.
 

amit1270

New member
גם קטעים אחרים של הקו הוכפלו "ממזמן"

בין סבידור לאונ' זה לא היה כפול כבר ממזמן?
כוונתי למסילות 3 ו-4, נו, אלו שנכנסות לרציפים 3,4 באוניברסיטה.
חשבתי שיש 4 מסילות כל הדרך מסבידור עד לאונ' כבר כמה שנים.
גם קטעים אחרים של הקו הוכפלו "ממזמן"
מה שרציתי לומר זה שהרצף הכפול ארוך יותר ומתחיל כבר בתחנת סבידור-מרכז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה