נסעתי במסילה המזרחית!

מצב
הנושא נעול.

גילביון

New member
נסעתי במסילה המזרחית!

נסעתי במסילה המזרחית!
יש רכבת אחת בלבד שנוסעת בתואי המזרחי, ביום ראשון 9:53 מהוד השרון סוקולוב לבאר שבע.
אחרי 15-20 דקות נסיעה כבר נראה מגדל הפיקוח של נתב"ג.
בשום אמצעי תחבורה לא מגיעים כל כך מהר לאיזור נתב"ג. למה לא יפעילו מהוד השרון רכבות לנתב"ג, מודיעין, לוד, באר שבע, שלא עוברות דרך תל אביב אלא דרך התואי המזרחי? זה קיצור אדיר של שעה שלמה!
 
אין קשתות שמאפשרות נסיעה מכיוון ראש העין למודיעין ולנתב"ג

נסעתי במסילה המזרחית!
יש רכבת אחת בלבד שנוסעת בתואי המזרחי, ביום ראשון 9:53 מהוד השרון סוקולוב לבאר שבע.
אחרי 15-20 דקות נסיעה כבר נראה מגדל הפיקוח של נתב"ג.
בשום אמצעי תחבורה לא מגיעים כל כך מהר לאיזור נתב"ג. למה לא יפעילו מהוד השרון רכבות לנתב"ג, מודיעין, לוד, באר שבע, שלא עוברות דרך תל אביב אלא דרך התואי המזרחי? זה קיצור אדיר של שעה שלמה!
אין קשתות שמאפשרות נסיעה מכיוון ראש העין למודיעין ולנתב"ג
 

Ofekalef1

New member
מה העומס על הרכבת? מי נוסע בה?

נסעתי במסילה המזרחית!
יש רכבת אחת בלבד שנוסעת בתואי המזרחי, ביום ראשון 9:53 מהוד השרון סוקולוב לבאר שבע.
אחרי 15-20 דקות נסיעה כבר נראה מגדל הפיקוח של נתב"ג.
בשום אמצעי תחבורה לא מגיעים כל כך מהר לאיזור נתב"ג. למה לא יפעילו מהוד השרון רכבות לנתב"ג, מודיעין, לוד, באר שבע, שלא עוברות דרך תל אביב אלא דרך התואי המזרחי? זה קיצור אדיר של שעה שלמה!
מה העומס על הרכבת? מי נוסע בה?
 

LG123456

New member
גם באפליקציה כתוב

מה העומס על הרכבת? מי נוסע בה?
גם באפליקציה כתוב
אין עצירה מתחנת ראש העין צפון עד לתחנת קרית גת. ואין מצב שרכבת לבאר שבע שנוסעת דרך תל אביב לא תעצור באף אחת מהתחנות. גם אין החלפה בשום תחנה בדרך. יהיה מעניין לנסוע במסלול הזה.
 
הרכבת הזו פועלת כבר מסוף מאי וידוע שהיא לא עוברת בתל אביב

גם באפליקציה כתוב
אין עצירה מתחנת ראש העין צפון עד לתחנת קרית גת. ואין מצב שרכבת לבאר שבע שנוסעת דרך תל אביב לא תעצור באף אחת מהתחנות. גם אין החלפה בשום תחנה בדרך. יהיה מעניין לנסוע במסלול הזה.
הרכבת הזו פועלת כבר מסוף מאי וידוע שהיא לא עוברת בתל אביב
רק הזיזו אותה שעה אחת קדימה.
"
08:55 מתחנת הוד השרון סוקולוב, תעצור בתחנות: כפר סבא נורדאו (8:58), ראש העין צפון (9:04), קריית גת (9:43), להבים-רהט (10:00) וב"ש צפון/אוניברסיטה (10:09) ותגיע לתחנת ב"ש מרכז בשעה 10:18.
שימו לב!
הרכבת לא תעבור בתחנות ת"א. לנוסעים מתחנות פתח תקווה ובני ברק מומלץ לעלות על הרכבת בתחנת ראש העין צפון בשעה 9:04 - אנא הנפיקו כרטיס נסיעה לבאר שבע.
הנפקת כרטיס נסיעה לרכבת באמצעות תעודת חוגר תתאפשר החל מהשעה 8:30בתחנות: בני ברק, פתח תקווה קריית אריה, פתח תקווה סגולה, ראש העין צפון, כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב.
"
http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SoldiersJune2015.aspx
 

גילביון

New member
הרכבת מיועדת לחיילים שנוסעים לדרום, ולסטודנטים

מה העומס על הרכבת? מי נוסע בה?
הרכבת מיועדת לחיילים שנוסעים לדרום, ולסטודנטים
אבל היא לא היתה מאוד מלאה. אולי שעת היציאה קצת מאוחרת מדי עבור חיילים.
 

גילביון

New member
אנחנו נסענו לנופש בבאר שבע והיה תענוג ליסוע ברכבת הזאת

הרכבת מיועדת לחיילים שנוסעים לדרום, ולסטודנטים
אבל היא לא היתה מאוד מלאה. אולי שעת היציאה קצת מאוחרת מדי עבור חיילים.
אנחנו נסענו לנופש בבאר שבע והיה תענוג ליסוע ברכבת הזאת
 

Ofekalef1

New member
מה זה לא מאוד מלאה?

הרכבת מיועדת לחיילים שנוסעים לדרום, ולסטודנטים
אבל היא לא היתה מאוד מלאה. אולי שעת היציאה קצת מאוחרת מדי עבור חיילים.
מה זה לא מאוד מלאה?
אם בכל מושב יושבים בין אחד לשניים, היא כבר מכילה כ-150 איש, לדוגמה.
 

איטלקי8

New member
אם כך, למה כאשר יש אירוע חריג באיזור המסילה בלוד

נסעתי במסילה המזרחית!
יש רכבת אחת בלבד שנוסעת בתואי המזרחי, ביום ראשון 9:53 מהוד השרון סוקולוב לבאר שבע.
אחרי 15-20 דקות נסיעה כבר נראה מגדל הפיקוח של נתב"ג.
בשום אמצעי תחבורה לא מגיעים כל כך מהר לאיזור נתב"ג. למה לא יפעילו מהוד השרון רכבות לנתב"ג, מודיעין, לוד, באר שבע, שלא עוברות דרך תל אביב אלא דרך התואי המזרחי? זה קיצור אדיר של שעה שלמה!
אם כך, למה כאשר יש אירוע חריג באיזור המסילה בלוד
הרכבות מבאר שבע לא מדלגות על חותכות בקריית גת לכיוון לראש העין ומגיעות לתל אביב מ"למעלה"?
 
הדרך בין באר שבע לראש העין עוברת בלוד

אם כך, למה כאשר יש אירוע חריג באיזור המסילה בלוד
הרכבות מבאר שבע לא מדלגות על חותכות בקריית גת לכיוון לראש העין ומגיעות לתל אביב מ"למעלה"?
הדרך בין באר שבע לראש העין עוברת בלוד
 
כדי לחסוך זמן. זו רכבת שמיועדת בעיקר לחיילים ולסטודנטים

אז למה הרכבת מראש העין לבאר שבע לא עוצרת בלוד?
כדי לחסוך זמן. זו רכבת שמיועדת בעיקר לחיילים ולסטודנטים
שיעדם באר שבע או דרומית לבאר שבע.
יש מספיק רכבות אחרות (כולל לבאר שבע) שעוצרות בלוד.
היא לא עוצרת בלוד אבל עוברת בה.
 

איטלקי8

New member
אפשר ליישם את הלוגיקה הזאת גם על רכבות בקווים אחרים.

כדי לחסוך זמן. זו רכבת שמיועדת בעיקר לחיילים ולסטודנטים
שיעדם באר שבע או דרומית לבאר שבע.
יש מספיק רכבות אחרות (כולל לבאר שבע) שעוצרות בלוד.
היא לא עוצרת בלוד אבל עוברת בה.
אפשר ליישם את הלוגיקה הזאת גם על רכבות בקווים אחרים.
ברכבות של שעות הבוקר המוקדמות מחיפה לת"א בימי ראשון (אלה שמגיעות ב 7 לתל אביב) אין שום סיבה לעצור באוניברסיטה. הרכבות האלה לא משרתות את ציבור הסטודנטים. אז למה עוצרים שם? שידלגו על התחנה הזאת, יש מספיק רכבות אחרות שעוצרות שם.
 
קודם כל "הלוגיקה הזאת" מיושמת גם בקווים אחרים

אפשר ליישם את הלוגיקה הזאת גם על רכבות בקווים אחרים.
ברכבות של שעות הבוקר המוקדמות מחיפה לת"א בימי ראשון (אלה שמגיעות ב 7 לתל אביב) אין שום סיבה לעצור באוניברסיטה. הרכבות האלה לא משרתות את ציבור הסטודנטים. אז למה עוצרים שם? שידלגו על התחנה הזאת, יש מספיק רכבות אחרות שעוצרות שם.
קודם כל "הלוגיקה הזאת" מיושמת גם בקווים אחרים
לגבי הרכבות מחיפה שעוצרות בתחנת האוניברסיטה - עקרונית נכון, אפשר. אבל תחנת האוניברסיטה משמשת גם כתחנת החלפה מרכזית ולא רק סטודנטים של אוניברסיטת תל אביב.
נכון להיום המדיניות של הרכבת היא שרכבות שעוברות ב-4 תחנות ת"א עוצרות בכולן, כפי שרכבות שעוברות ב-3 התחנות של חיפה עוצרות בכולן.
 

alantan

New member
הן משרתות נוסעים שמגיעים לעתידים למשל

אפשר ליישם את הלוגיקה הזאת גם על רכבות בקווים אחרים.
ברכבות של שעות הבוקר המוקדמות מחיפה לת"א בימי ראשון (אלה שמגיעות ב 7 לתל אביב) אין שום סיבה לעצור באוניברסיטה. הרכבות האלה לא משרתות את ציבור הסטודנטים. אז למה עוצרים שם? שידלגו על התחנה הזאת, יש מספיק רכבות אחרות שעוצרות שם.
הן משרתות נוסעים שמגיעים לעתידים למשל
ולא רק עובדים אלא גם תושבים של רמת אביב, צהלה וכו'.
 

איטלקי8

New member
באותה מידה גם לוד משרתת נוסעים נוספים.

הן משרתות נוסעים שמגיעים לעתידים למשל
ולא רק עובדים אלא גם תושבים של רמת אביב, צהלה וכו'.
באותה מידה גם לוד משרתת נוסעים נוספים.
ואני בטוח שיש נוסעים ברכבת הזאת שיעדם איזור לוד והיו שמחים מאוד אם הרכבת הייתה עוצרת שם.
&nbsp
הרי כל הטיעון כאן היה שעיקר הנוסעים הם סטודנטים וחיילים ולכן עדיף להמשיך מהר לבאר שבע... אז אני לקחתי את אותה הלוגיקה ב7 בבוקר ביום ראשון כמעט ונוסעים לא יורדים באוניברסיטה, זה לא מצדיק עצירה שם.
אפשר לדלג ומי שצריך שיחזור חזרה ברכבת אחרת.. יש מספיק רכבות כאלה.
 
הרכבת הזו אינה חלק מקו סדיר אלא רכבת שכל יעדה לשרת חיילים

באותה מידה גם לוד משרתת נוסעים נוספים.
ואני בטוח שיש נוסעים ברכבת הזאת שיעדם איזור לוד והיו שמחים מאוד אם הרכבת הייתה עוצרת שם.
&nbsp
הרי כל הטיעון כאן היה שעיקר הנוסעים הם סטודנטים וחיילים ולכן עדיף להמשיך מהר לבאר שבע... אז אני לקחתי את אותה הלוגיקה ב7 בבוקר ביום ראשון כמעט ונוסעים לא יורדים באוניברסיטה, זה לא מצדיק עצירה שם.
אפשר לדלג ומי שצריך שיחזור חזרה ברכבת אחרת.. יש מספיק רכבות כאלה.
הרכבת הזו אינה חלק מקו סדיר אלא רכבת שכל יעדה לשרת חיילים
במי ראשון בבוקר שיעדם מחנות צה"ל בנגב.
זו הסיבה לקיומה של הרכבת הזו לפי הגדרת הרכבת.
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SoldiersJune2015.aspx[/URL]
הרכבת מחיפה שאתה מתיחס אליה היא חלק מקו סדיר ולא נועדה במיוחד לאוכלוסיה מסויימת. הרכבת הזו גם לא משרתת רק נוסעים מחיפה ומהצפון לתל אביב. היא ממשיכה עד באר שבע ומשרתת לא פחות גם נוסעים מתל אביב, כולל מצפון תל אביב, לבאר שבע. הרכבת הזו למשל משרתת סטודנט שגר בתל ברוך ולומד בבאר שבע וצריך להגיע ביום ראשון בסביבות 10 בבוקר לשיעור באוניברסיטת בן גוריון,
אתה מתייחס רק ליורדים, אבל מה אם העולים בתחנת האוניברסיטה?

ולגבי נוסעים מהוד השרון, כפר סבא או ראש העין ללוד - אין הרבה נוסעים כאלה, גם לא ביום ראשון בבוקר. אם כבר אז יש לנתב"ג או לקרית שדה התעופה, אבל הרכבת הזו לא ממש עוזרת למי שצריך לשם, כי היא לא עוברת בתחנת נתב"ג וגם לא מבחינת השעה שלה. לוד היא אמנם תחנת מעבר, אבל נוסעים לירושלים לא יסעו ברכבת הזו, אלא באוטובוס. נוסעים לרחובות יסעו בדרך כלל מוקדם יותר ולכן יסעו דרך ת"א ולנוסעים לאשדוד ולאשקלון יש בכלל רכבות מהוד השרון, כפר סבא וראש העין שמגיעות ישירות לשם. כך שגם לוד כתחנת החלפה לא ממש נחוצה לרכבת הזו. ולכן, על מנת שהרכבת הזו תמלא טוב יותר את הייעוד שהוגדר לה, אין צורך שתעצור בלוד.
 

סנוי

New member
אם ייעודה לחיילים, למה כל כך מאוחר? לא עדיף בשמונה בבוקר?

הרכבת הזו אינה חלק מקו סדיר אלא רכבת שכל יעדה לשרת חיילים
במי ראשון בבוקר שיעדם מחנות צה"ל בנגב.
זו הסיבה לקיומה של הרכבת הזו לפי הגדרת הרכבת.
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SoldiersJune2015.aspx[/URL]
הרכבת מחיפה שאתה מתיחס אליה היא חלק מקו סדיר ולא נועדה במיוחד לאוכלוסיה מסויימת. הרכבת הזו גם לא משרתת רק נוסעים מחיפה ומהצפון לתל אביב. היא ממשיכה עד באר שבע ומשרתת לא פחות גם נוסעים מתל אביב, כולל מצפון תל אביב, לבאר שבע. הרכבת הזו למשל משרתת סטודנט שגר בתל ברוך ולומד בבאר שבע וצריך להגיע ביום ראשון בסביבות 10 בבוקר לשיעור באוניברסיטת בן גוריון,
אתה מתייחס רק ליורדים, אבל מה אם העולים בתחנת האוניברסיטה?

ולגבי נוסעים מהוד השרון, כפר סבא או ראש העין ללוד - אין הרבה נוסעים כאלה, גם לא ביום ראשון בבוקר. אם כבר אז יש לנתב"ג או לקרית שדה התעופה, אבל הרכבת הזו לא ממש עוזרת למי שצריך לשם, כי היא לא עוברת בתחנת נתב"ג וגם לא מבחינת השעה שלה. לוד היא אמנם תחנת מעבר, אבל נוסעים לירושלים לא יסעו ברכבת הזו, אלא באוטובוס. נוסעים לרחובות יסעו בדרך כלל מוקדם יותר ולכן יסעו דרך ת"א ולנוסעים לאשדוד ולאשקלון יש בכלל רכבות מהוד השרון, כפר סבא וראש העין שמגיעות ישירות לשם. כך שגם לוד כתחנת החלפה לא ממש נחוצה לרכבת הזו. ולכן, על מנת שהרכבת הזו תמלא טוב יותר את הייעוד שהוגדר לה, אין צורך שתעצור בלוד.
אם ייעודה לחיילים, למה כל כך מאוחר? לא עדיף בשמונה בבוקר?
 
במקור היא יצאה ב 8:55 אבל הזיזו אותה שעה קדימה

אם ייעודה לחיילים, למה כל כך מאוחר? לא עדיף בשמונה בבוקר?
במקור היא יצאה ב 8:55 אבל הזיזו אותה שעה קדימה
א. בשעות הבוקר המוקדמות יש הסעות לחיילים.
ב. אני חושב שהזיזו אותה שעה קדימה בגלל הוספת הרכבת הרביעית בקו הוד השרון - משה דיין בשעות השיא בבוקר ושינוי הלו"ז בקו הזה.
 

alantan

New member
העצירה בלוד עשוייה לסייע דווקא לחיילים

הרכבת הזו אינה חלק מקו סדיר אלא רכבת שכל יעדה לשרת חיילים
במי ראשון בבוקר שיעדם מחנות צה"ל בנגב.
זו הסיבה לקיומה של הרכבת הזו לפי הגדרת הרכבת.
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/SoldiersJune2015.aspx[/URL]
הרכבת מחיפה שאתה מתיחס אליה היא חלק מקו סדיר ולא נועדה במיוחד לאוכלוסיה מסויימת. הרכבת הזו גם לא משרתת רק נוסעים מחיפה ומהצפון לתל אביב. היא ממשיכה עד באר שבע ומשרתת לא פחות גם נוסעים מתל אביב, כולל מצפון תל אביב, לבאר שבע. הרכבת הזו למשל משרתת סטודנט שגר בתל ברוך ולומד בבאר שבע וצריך להגיע ביום ראשון בסביבות 10 בבוקר לשיעור באוניברסיטת בן גוריון,
אתה מתייחס רק ליורדים, אבל מה אם העולים בתחנת האוניברסיטה?

ולגבי נוסעים מהוד השרון, כפר סבא או ראש העין ללוד - אין הרבה נוסעים כאלה, גם לא ביום ראשון בבוקר. אם כבר אז יש לנתב"ג או לקרית שדה התעופה, אבל הרכבת הזו לא ממש עוזרת למי שצריך לשם, כי היא לא עוברת בתחנת נתב"ג וגם לא מבחינת השעה שלה. לוד היא אמנם תחנת מעבר, אבל נוסעים לירושלים לא יסעו ברכבת הזו, אלא באוטובוס. נוסעים לרחובות יסעו בדרך כלל מוקדם יותר ולכן יסעו דרך ת"א ולנוסעים לאשדוד ולאשקלון יש בכלל רכבות מהוד השרון, כפר סבא וראש העין שמגיעות ישירות לשם. כך שגם לוד כתחנת החלפה לא ממש נחוצה לרכבת הזו. ולכן, על מנת שהרכבת הזו תמלא טוב יותר את הייעוד שהוגדר לה, אין צורך שתעצור בלוד.
העצירה בלוד עשוייה לסייע דווקא לחיילים
יש מראשונים רכבת ב-10:07 שעוברת בלוד ב-10:15.
כמו כן מרחובות ב-09:55 שעוברת בלוד ב-10:07.
מבית שמש ב-09:59 שעוברת בלוד ב-10:23, אבל זה כבר מאוחר מדי לרכבת שמגיעה לבאר שבע.
&nbsp
מצד שני, יש ממילא רכבת לבאר שבע שאוספת בלוד בשעה 10:27 כך שההמתנה המירבית בלוד כיום היא 20 דקות למי שמגיע מרחובות. השאלה שלי היא למה הרכבת מהוד השרון צריכה להגיע עד באר שבע ולא לסיים את מהלכה בלוד? אולי יש מספיק מקום ברכבת של 10:27 שאפשר יהיה פשוט להחליף רכבות בלוד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה