גם לי יש את אותה שאלה בערך...
אצלי הנסיגה היא רק בשיניים הקדמיות, והכי קשה בניבים. כשהלכתי לשיננית (והלכתי) היא אמרה לי שהמצב לא נורא, וניסתה להדריך אותי לצחצח ביתר עדינות (גם אצלי הנקיון רב, כמעט לא היה לה מה להסיר, כשהפעם האחרונה לפניה, שהייתי אצל שיננית היתה בערך לפני 10 שנים). אני משתדלת לעשות מה שהיא אמרה לי (בערך כלום...) אבל אני רואה שהמצב מחמיר.... הניבים שלי כבר כמעט לגמרי חשופים, ואני בהיסטריה קלה. יש בכלל טיפול לזה? המעניין לציין, שדווקא בשיניים האחוריות יותר יש לי כתרים (שלכאורה יש להם חלק ביצירת דלקות ונסיגה) ושם אין לי נסיגה... מה עושים? מה רופא יכול להמליץ לעשות? אני אלך לרופא, אבל הייתי רוצה לדעת מה דרכי הטיפול האפשריות בבעיה.... מעבר לצחצוח נכון (שאיכשהו לא עוזר...)