לא הייתי משנה את מיני....../images/Emo68.gif
אבל בהחלט הייתי שמחה אם גברים היו נכנסים ל"נעליה" של האישה לתקופה קצרה
כדי שתפסיקו להתבכיין כשרק כואב לכם קצת הראש
התקופה כוללת: * קבלת מחזור של שבוע בלבד כולל כל הסימפטומים - כאבי ראש, בטן, גב, תחושת פיכסה כללית וספציפית מיד אחרי שיוצאים מהמקלחת שמסתבר שאינה מרעננת. * הריון בחודש ה - 9 בשיא הקיץ עם בטן מפה ועד להודעה חדשה, צורך בפיפי כל 10 דק' במהלך הלילה וחוסר אפשרות לזוז ולהתרוצץ יחד עם עבודה מחייבת וכל המטלות האפשריות ביומיום. * לידה עם או ללא אפידורל (מה שתחליטו) של "כמה" שעות...לא מחייב לידה של 12 שעות...
* תפרים של יום או יומיים בלבד לאחר לידה (וויתרתי לכם על 6 שבועות מלאים משכב לידה). * מריטת שיערות בשעווה חמה מאיזורים אינטימיים - אירוע חד פעמי ניתן לכם. נו.... הולך?!!??! מה אתה אומר ערו? סולטן? אלמרה? אהבה ונשיקות? אהרון?.... מישהו מוכן?!?!?!. ואחרי כל
המעט הזה נראה אתכם מקטרים שוב על כאב ראש או קצת חום
(הכותבת
מזדהה עם חלק מהכתוב אך הקצינה הכל במיוחד בשבילכם
)