נניח ,אם

ערו

New member
נניח ,אם

היתה ניתנת לכם האפשרות, לבחור את המין שלכם/ן.. מה היתם בוחרים? היתם משנים?
 

אלמרה

New member
אנדרוגינוס!

ללא ספק! וגם הייתי בוחר להתרבות בצורה וגטטיבית.
 
שינוי מין../images/Emo6.gif

טוב לי שאני אישה טוב לי שזכיתי להרות וללדת טוב לי בחיי אבל.... נו טוב...פעם אחת, בשביל החוויה..ההרגשה..אולי כדי להבין את הגבר...היתי רוצה ליום אחד להיות גבר...רק ליום אחד..ויהיה מספיק לי ודי
 

אלמרה

New member
תאמיני לי אין לך מושג כמה את מפסידה

בהחלט חוויה שהייתי ממלץ בפנייך - להיות גבר ולו ליום אחד!
 

טאKילה

New member
לי נראה...

שאין בי כוח לגרור ערמת ביצות ובלאגן בין הרגלים. כבד לי צטערת,
אני מוכנה לזה מעת לעת אך לא בכל עת.
 

אלמרה

New member
חחחח צודקת הביידות שוקלות הרבה...

תמיד אמרו לי "מא צ'קאל זבו" ואני הוספתי "ביידאתי צ'קלו אכתאר"
 
חחח../images/Emo13.gif

לכן אמרתי רק יום אחד. אני בטוחה שעוד לפני שיעבור היום אבקש לחזור להיות אישה...
והיתי ממליצה לכל גבר להיות אישה ליום אחד
 

אלמרה

New member
ככה זה. זר לא יבין זאת....

כלומר מי שאין לו ביצים הכוונה...
 
ביצ'יות

ביצים זו מילה בעברית כמדומני...ביצ'יות לעומת זאת- לא עברית המושג,,,יש לו או לה ביצים...מטעה..מכירה הרבה שיש להם ביצים רק במובן הפיזי..ולהיפך
ובכלל...אולי נעבור מנושא הביצים...למשהו אחר? אולי נדבר על הפסקות החשמל שהיו היום?
 
חחחחח

אכן...רצוי לכל אחד שיהיו ברזרבה סוללות והעיקר- מטען
שיהיה תמיד אפשר לטעון אותן מחדש..
 

אלמרה

New member
כעת ברור מעל כל צל של ספק ש....

את לא גבר! מי דבר על ויברטור? אני מדבר על סוללות לגוף התאורה לשעת חרום, גבר פראקטי כזה...
 
אישה

אני ממש מאושרת שאתה מאשר שאני אישה...כ"כ חששתי שמא לא
ויברטור? אהה..לכך התכוונת שצריך סוללות? ואני לתומי חשבתי שמדובר בהפסקות חשמל ורציתי להציע נרות.. כל אחד רואה מהרהורי ליבו....סתאאאאאאאאאאאאם הכל ברוח טובה
ומעט עקיצה.....
 

אלמרה

New member
על עקיצות יתושות מצאתי דרך להתגבר

יש מכשיר (על סוללות אגב) מאוד קטלני שהורג ממש כמובן רק יתושות! לא עושה כלום ליתושים שהם אימפוטנטים חסרי עוקץ...
 

אלמרה

New member
ואני בטוח שאת מבחינה בין הניואנסים

השונים: Bitch Beach נכון זה באנגלית, יש גם כמה שדוברים את השפה ברמת שפת אם.
 

בלו אייZ

New member
לא הייתי משנה את מיני....../images/Emo68.gif

אבל בהחלט הייתי שמחה אם גברים היו נכנסים ל"נעליה" של האישה לתקופה קצרה כדי שתפסיקו להתבכיין כשרק כואב לכם קצת הראש
התקופה כוללת: * קבלת מחזור של שבוע בלבד כולל כל הסימפטומים - כאבי ראש, בטן, גב, תחושת פיכסה כללית וספציפית מיד אחרי שיוצאים מהמקלחת שמסתבר שאינה מרעננת. * הריון בחודש ה - 9 בשיא הקיץ עם בטן מפה ועד להודעה חדשה, צורך בפיפי כל 10 דק' במהלך הלילה וחוסר אפשרות לזוז ולהתרוצץ יחד עם עבודה מחייבת וכל המטלות האפשריות ביומיום. * לידה עם או ללא אפידורל (מה שתחליטו) של "כמה" שעות...לא מחייב לידה של 12 שעות...
* תפרים של יום או יומיים בלבד לאחר לידה (וויתרתי לכם על 6 שבועות מלאים משכב לידה). * מריטת שיערות בשעווה חמה מאיזורים אינטימיים - אירוע חד פעמי ניתן לכם. נו.... הולך?!!??! מה אתה אומר ערו? סולטן? אלמרה? אהבה ונשיקות? אהרון?.... מישהו מוכן?!?!?!. ואחרי כל המעט הזה נראה אתכם מקטרים שוב על כאב ראש או קצת חום
(הכותבת
מזדהה עם חלק מהכתוב אך הקצינה הכל במיוחד בשבילכם
)
 

אלמרה

New member
עם כל ההבנה והאמפאטיה וההערכה...

אני מסכים על כל מילה שכתבת ואין לי ספק שאתן המיגדר היפה והמין החזק. ולא לא אטען שגילוח פעם היום אקוויולנטי למחזור פעם בחודש ובחיים לא הייתי עובר מריטת שיער כלשהי בטח לא באינטימיים שלי חחח.... תישארנה הבנות כמות שהן - קחו את מושכות השליטה בעולם מצידי רק אל תנסו למרוט לי את הגבות או משהו...
 
למעלה