נמק ברגל
היי, החתולה שלי בת כחצי שנה, בימים האחרונים התחילה לסבול מכאבים ברגל, הרגל התנפחה נורא ועשו לה צילום, לא גילו שבר, אלא רק דלקת בגידים.. היא קיבלה אנטיביוטיקה והנפיחות ירדה. יום לאחר מכן הבחנתי בפצעים מוזרים על כל הרגל שלה, בבדיקה גילו שיש לה נמק בעור וקצת בשירירים. הוטרינרית הסבירה שזה נגרם כתוצאה משריטה של חתול אחר וחיידק שהועבר בזמן השריטה.
כמובן שהיא בטיפול אצל הוטרינר, אבל אחרי שבוע שכל פעם אומרים לי משהו אחר, אשמח לקבל עוד חוות דעת.
האם שריטה של חתול באמת יכולה לגרום לכזה דבר?(החתולה מחוסנת בכל החיסונים שצריך).
ומה לדעתכם הסיכוי שזה יחמיר ויגיע לכריתה של הרגל?
אני יכולה להוסיף תמונה אם זה יעזור.
תודה
היי, החתולה שלי בת כחצי שנה, בימים האחרונים התחילה לסבול מכאבים ברגל, הרגל התנפחה נורא ועשו לה צילום, לא גילו שבר, אלא רק דלקת בגידים.. היא קיבלה אנטיביוטיקה והנפיחות ירדה. יום לאחר מכן הבחנתי בפצעים מוזרים על כל הרגל שלה, בבדיקה גילו שיש לה נמק בעור וקצת בשירירים. הוטרינרית הסבירה שזה נגרם כתוצאה משריטה של חתול אחר וחיידק שהועבר בזמן השריטה.
כמובן שהיא בטיפול אצל הוטרינר, אבל אחרי שבוע שכל פעם אומרים לי משהו אחר, אשמח לקבל עוד חוות דעת.
האם שריטה של חתול באמת יכולה לגרום לכזה דבר?(החתולה מחוסנת בכל החיסונים שצריך).
ומה לדעתכם הסיכוי שזה יחמיר ויגיע לכריתה של הרגל?
אני יכולה להוסיף תמונה אם זה יעזור.
תודה