נמאס, פשוט נמאס

מהערבים?

אני יושב בשער חמש אבל לא ביגלל שאני אוהד הפועל אלא מיפני שאני אוהב את אלימלך ואים מחר הוא יהיה במכבי אז אני ישב בשער 11
 
למעלה