אז אתה לא מהערבים בשער 5???
ל לובשאדום New member 28/4/04 #22 מהערבים? אני יושב בשער חמש אבל לא ביגלל שאני אוהד הפועל אלא מיפני שאני אוהב את אלימלך ואים מחר הוא יהיה במכבי אז אני ישב בשער 11
מהערבים? אני יושב בשער חמש אבל לא ביגלל שאני אוהד הפועל אלא מיפני שאני אוהב את אלימלך ואים מחר הוא יהיה במכבי אז אני ישב בשער 11
H HepatitisTypeMaccabi New member 28/4/04 #23 אוהד אלימלך../images/Emo6.gif ודוגרי, הייתי קונה אלימלך במכבי.....