נמאס, פשוט נמאס

צהוּבה

New member
נמאס, פשוט נמאס

אולי אחת ולתמיד מישהו יספר לי בדיוק איזה תחנות קולטות מה ואיפה, לטובת אנשים שלא גרים בקצה העולם וצפונה ממנו.
 

צהוּבה

New member
לצערי../images/Emo4.gif

פשוט שבת מבוזבזת
 
דווקא חיפשתי ולא ראיתי אותך

אבל היום בבוקר כל החברים שלי באו אליי ואמרו "בר ראו אותך בטלוויזיה......... איזה פראייר שהלכת למשחק
"
 
תזכירי לי.......

והתירוץ של "בלי משחקים מבאסים כאלה אי אפשר לשמוח באחרים" לא תופס עכשיו.... זו כבר התעללות
 
את לא נהנית

כמו שהקבוצה שלכם ניראית ! וכמובן שגם אני לא נהנה מקבוצתי בהצלחה בפינל פור
 
סבל

לפחות שנהנה בכדורסל כי בזה אני מכביסט מושבע ששונא גם תאדומים מירושליים וגם תאדומים מתל אביב וכך לא ניסבול
 
מהביית

אני חולה על מכבי בכדורסל והפועל עושים צרות עים שירי שואה ולכן יש לי שינאה אליהם בכדורגל זה ביגלל שאני בן דוד של שביט אלימלך ולא ביגלל שאני אוהד הפועל
 
למעלה