נכנעתי!!!

נכנעתי!!!

נכנעתי לצו האפנה! נכנעתי ללחץ החברתי! נכנעתי - התקנתי אדובי פוטושופ.... עכשיו רק נראה אם אשתמש בו...
 
לא אמרתי שאני משתמש, אמרתי שהתקנתי

רוב הסיכויים שאני אשתמש בזה רק לטקסט, כי אמרו לי שיש שם כל מיני אופציות שוות לטקסט.
 

איה@

New member
אלעד - לא הבנתי את הקטע.... ../images/Emo22.gif

מה זה נכנעתי..?? לאיזה צו אופנה....?? מה פוטושופ היא יאפית??
מאמצים אותה כאופנה?? היו צריכים לשכנע אותך?
....תעבוד איתה תרוויח! לא תעבוד איתה - ההפסד הוא שלך.....
איה.
 

oren*

New member
אני מבין שיש לי פה מעריצים? הא?

יש לך בעיה אישית איתי? בבקשה, פנה לאימייל או לאיי סיק יו ובוא נסגור את הדברים כמו אנשים בוגרים. לצערי לא יצא לי להיות שותף לדיון שלכם למטה (כרגע חזרה מיום של כיף בגלריית הבוגרים של ויטל). אני לא מעצב ישראלי דגול, בהחלט לא בין המפורסמים שלהם - אני רק בן 19. והאידיוט שמעיז להשוות אותי למעצבים בני 40, ולהגיד שאני לא ברמה שלהם - יכול להמשיך לעשות זאת עד מחר. כן, כולם פה חברים שלי, אני אוהב את כולם פה, ומוכן לעזור לכל אחד גם כאן בפורום וגם בפרטי ב-ICQ. הצחקת אותי עם הודעות הנאומים שלך למטה בנוגע ליכולת שלי ושל אנשים אחרים כאן - אם זה לא מקום מקצועי כמו שחשבת אז למה אתה משקיע בלהסביר לנו על מעצבים אחרים או על העובדה שאנחנו לא מקצועים ברמה שלך? אתה מוזמן לחבור יחד עם קציפה, להקים פורום גדול ומכובד באתר YNET, לכתוב שם על כל מי שאתה רוצה ולתת לאנשים רק תגובות אוהדות על העבודות שלהם. אם הערות לגבי עבודות גרפיות נחשבות בעינייך קטילה וירידה אישית - אז באמת אל תהיה פה כי זה מה שאנשים מחפשים. נ.ב. ההודעות למטה לא ימחקו, ביקורת אישית תמיד מבורכת בוודאי כשאפשר להבין ממנה על הבגרות הנפשית והמקצועית של כותביה.
 
נכנעתי כי אני קוראליסט גאה!!!

למישהו יש פלאגאינים לעברית בפוטושופ? הנה, קוראל למשל מסתדרת עם עברית אפילו יותר טוב מוורד!
 

TK

New member
קוראל לא באה במקום פוטושופ, אלא

לצידה. לשתי התוכנות הללו מטרות שונות לגמרי, ואין מקום להשוואה.
 
לא יודע, אף פעם לא השתמשתי בפוטושופ

אבל מה שונה הפוטופיינט של קוראל מהפוטושופ במובן של השימוש? ממה שראיתי שתיהן תוכנות פיינטבראש, שתיהן עובדות בשכבות... ושוב נשאלת השאלה: מה עם פלאגאינים לעברית? הפוטושופ לא רוצה לכתוב לי בעברית.
 

TK

New member
לא כתבת פוטופיינט. אני התכוונתי

לקוראל דרו. הערכתי שהתכוונת אליה.
 
למעלה