אני מבין שיש לי פה מעריצים? הא?
יש לך בעיה אישית איתי? בבקשה, פנה לאימייל או לאיי סיק יו ובוא נסגור את הדברים כמו אנשים בוגרים. לצערי לא יצא לי להיות שותף לדיון שלכם למטה (כרגע חזרה מיום של כיף בגלריית הבוגרים של ויטל). אני לא מעצב ישראלי דגול, בהחלט לא בין המפורסמים שלהם - אני רק בן 19. והאידיוט שמעיז להשוות אותי למעצבים בני 40, ולהגיד שאני לא ברמה שלהם - יכול להמשיך לעשות זאת עד מחר. כן, כולם פה חברים שלי, אני אוהב את כולם פה, ומוכן לעזור לכל אחד גם כאן בפורום וגם בפרטי ב-ICQ. הצחקת אותי עם הודעות הנאומים שלך למטה בנוגע ליכולת שלי ושל אנשים אחרים כאן - אם זה לא מקום מקצועי כמו שחשבת אז למה אתה משקיע בלהסביר לנו על מעצבים אחרים או על העובדה שאנחנו לא מקצועים ברמה שלך? אתה מוזמן לחבור יחד עם קציפה, להקים פורום גדול ומכובד באתר YNET, לכתוב שם על כל מי שאתה רוצה ולתת לאנשים רק תגובות אוהדות על העבודות שלהם. אם הערות לגבי עבודות גרפיות נחשבות בעינייך קטילה וירידה אישית - אז באמת אל תהיה פה כי זה מה שאנשים מחפשים. נ.ב. ההודעות למטה לא ימחקו, ביקורת אישית תמיד מבורכת בוודאי כשאפשר להבין ממנה על הבגרות הנפשית והמקצועית של כותביה.