ניק מחייב

ניק מחייב

אמרה לי מצוטטת, אבל ניק כלבבי.
זה כל כך נכון, ויש המון במה שאמרה....כנראה שגם הניקים לא נבחרים סתם. כנראה שהרצון העז שלי לחייך כל הזמן, הדבקות שלי במטרה להצליח, המלחמות היומיומיות שלי בכעס, בכאב, בכל מה שלא הולך, האופטימיות הבלתי פוסקת שאותה אני מחברת אליי כל הזמן היא...היא זו שגרמה לבחור בצחוק שבלב, רק שהיום קצת קשה לי.
 

Avelon

New member
היום עוד מעט נגמר

וזה גם סופ"ש
. מחר תחייכי שוב. ואת הכעס הניחי מאחוריי גבך(כך לא תיראי אותו)
 
אומר בקצרה!

איש אחד עובר לאורך הירקון, פתאום רואה ילד שותה מן הירקון, אומר האיש לילד ילד אתה יודע שאסור לשתות ממי הירקון" הילד עונה (במבטא ערבי "מה אמרת"?) האיש : לא משנה תמשיך לשתות. מצו מודקת לחלוטין! הניק מחייב (בגלל זה נדהם מכל מיני ניקים פלצניים!) ולך...לך יפה החיוך תני קטן פה...
 
../images/Emo9.gif ועוד אחת...

ככה בשביל לחזק את החיוך... ערבי אחד בא למשרד עורכי דין מכובד ואמר לבעלים: "שלום, אני סיימתי לימודי משפטים והייתי רוצה לעבוד כאן". הבוס בא אליו ואומר לו: "ואללה, התקבלת, רואה את המשרד הגדול הזה?" הערבי אומר לו: "כן". אז הבוס אומר לו: "שלך". ממשיך ואומר לו: "למטה יש יגואר, שלך, למעלה לנוחיותך יש חדר כושר, סאונה וג'קוזי ופה שתי מזכירות חתיכות, שלך..." הערבי מתלהב ואומר לבוס: "אתה צוחק עלי..." הבוס עונה לו: "אתה התחלת..."
 
אז בוא אני אספר לך

אחת לא קשורה, אבל למרוקאים כמו שאתה אוהב. זוג מרוקאים מבוגרים יושבים לסעוד את ארוחת ליל שבת. לפתע מגיע פרפר ומתיישב למרוקאי על האף. המרוקאי קם , לוקח עיתון ומתכוון להטיח בפרפר ולהורגו. קמה אשתו המרוקאית ואומרת לו.... לא, לא, לא רוח די מאמא (לא, אל תהרוג...הנשמה של אמא שלי). חוזרים ומתיישבים לשולחן. שוב מגיע הפרפר ומתיישב למרוקאי על האף. אמר המרוקאי לאשתו... שוף, פשאלה די אומוק....(ראית איך אמא שלך מגזימה?). וואלה התחזק קצת החיוך
 
גמלי יש אחת

ערבי אחד הלך ללמוד בבי"ס של יהודים המורה אמרה לו, מהיום אתה אברהם ואתה יהודי. למחרת הוא מגיע לבי"ס כולו חבול ופצוע. המורה שואלת אותו מה קרה.. "אני יודע? חזרתי הביתה וכמה ערבים פיצצו אותי במכות"
 
טלה צפוני. ניק מחייב???

אז למה אתה לא רושם כלום היכן שנפגשנו לראשונה. חבל אתה חסר וגם מוסיף.
 
נפל לי האסימון...או הטלאכרד...

אם הבנתי נכון אתה מתייחס לצפני שבניק... אם הניק מחייב אז אני מזל טלה וגר בצפון... אני חושב שזה ממש בול... ולכתוב בקומונה הצפונית...בגלל הניק? לא חושב לדעתי כותבים איפה שנוח במקום שיש בו קצת יותר מהיי וביי ובואו ניפגש..בקיצור מקום עם תוכן...ושם אין (לדעתי כמובן) חוץ מזה שהמנהל חסם אותי...ממזמן בגלל שלא יכול היה להכיל דברים ובטוח שלא לענות לי...ואני בטוח לא אבקש להיכנס... חוץ מזה יש שם 2 או 3 כותבים שדי ממלאים את הדפים בכל מכול...תהנו.... נב אני חייב לבחור בשס בגלל שאני מזרחי???
 
../images/Emo6.gif הרגת אותי מצחוק

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תגיד, לא סיכמנו שאתה דגים?
 

Rinattt

New member
יקירתי...

מחר... מבטיחה לך שמחר, כשהבנות שלי והבנים שלך ילכו לישון < בנפרד כמובן > אצחיק אותך עד דמעות... ואנחנו נשב נדבר, נוציא, נשפוך, נבכה, נצחק ונמצא פתרון... ויהיה טוב... ותזכרי שאף אחד לא צדק, כי לצחוק מהלב עדיף מלא לצחוק בכלל וכאן הניצחון...
 
גרמת לי

להזיל דמעה. דמעה של אושר שיש לי חברים כמוך
מחכה בקוצר רוח...יאלה בואי כבר!!
 

Rinattt

New member
אוהבת אותך... ../images/Emo25.gif

סבלנות, מחר עבודה, חזרה, התארגנות ואנחנו בדרך... כל הג'מעה... חחח נראה אותך רושמת מתגעגעת אחרי שנהיה אצלך...
 
אני זוכר בוקר אחד בכינרת כאשר

הגברת סיפרה בדיחה. אני צחקתי משך כול היום החיוך לא פסק לרגע גם כאשר היתי במים.
 
היא משהו

מיוחד. לא משנה מה תגיד, מה שרק יוצא לה מהפה ...מצחיק אותי. והצחוק שלה...מדבק כל כך, אי אפשר שלא לצחוק. היחידה שיכולה לספר לי את אותה בדיחה מיליון פעם וזה עדיין לא משעמם - תמיד מצחיק מחדש.
 
למעלה