ניקוי פורטא-פילטר

evgi ram

New member
ועוד..

החומר אינו מזיק לחלקי נירוסטה או חלקי פליז סטטיים ואכן החומר מעכל ביעילות שומני קפה קשים.
 

ramid

New member
לא הבנתי מהשורה הזו

אם ממיס השומנים מזיק למכונות בעלות ראש E-61 או לא.
 

oronp

New member
.. כנראה שגם אני סובל מקשיי הבנה..

לא הצלחתי להבין האם ניתן לנקות בחומר ביתי כגון הסנט מוריץ או לאו? השאלה מורחבת גם למכונות בעלות ראש שאינו E-61. למיטב ידיעתי, וכפי שהוסבר לי ע"י טכנאי מכונות קפה מקצועי, ניתן ורצוי להשתמש חומר כסנט מוריץ ב-backflush למשך כ-6 שניות, ואז לנקז ולשטוף את כל המערכת יסודית דרך ברז הנוזלים ("ברז התה"..). האם אני טועה או מוטעה?
 

mr dish

New member
החומרים הללו מעולים לניקוי חלקים

העשויים נירוסטה, ברזל או פלסטיק.....אבל אסורים בתכלית לשימוש כדי לנקות חלקים העשויים פליז, נחושת, אלומיניום או תרכובות המכילות מתכות אלו.....פשוט.
 

angert

New member
אני חושב שהכל ברור

1. חלקי הברונזה כן רגישים לממיס שומנים ועדיף לא להשתמש בו. 2. הממיס רעיל ויש סכנה שהוא יגיע קפה. עדיף לא להסתכן. חומר CAFIZA אגב אנו רעיל. שטיפה של מערכת דרך צינורית מים לא ברורה לי - הרי אז מים לא מגיעים לאזור הראש היכן שהיה חומר הניקוי. הוראות הניקוי בעזרת CAFIZA - שטיפה הפוכה עם חומר 5 פעמים למשך 10 שניות, פירוק ושטיפת הידית במים,העברת מים דרך הראש, שטיפה הפוכה ללא חומר (5 פעמים למשך 10 שניות), העברת מים דרך הראש והכנת קפה לסיום. הקפה כמובן לא מיועד לשתיה.
 

ramid

New member
טוב....דיברתי עם פרס קפה

מחיר החומר 85 ש"ח לכמות גדולה של 900 גרם אני חושב שארכוש אתהחומר למרות שממיס קר יכול להתאים אני מעדיף חומר יעודי וידידותי יותר לאור העובדה שהמכונה עולה בעשרות מונים מהחומר הזה שיספיק לי לשנים.
 

zigistar

New member
../images/Emo37.gifגם אני לא מתפשר

ומנקה בעזרת CAFIZA, כשאנחנו משקיעים כל כך הרבה במכונת אספרסו,בסוג ואיכות הקפה למה לחסוך בחומר ניקוי ולקחת סיכון לבריאות או לפגיעה בחלקי המכונה.
 
למעלה