נימני אתה פה?

נימנ2י

New member
כן עכשיו הגעתי והלואי אברדין יהיהX

כי היה לי באנקר בהתחלה וכולם אחרו לי זה מסוכן אז הורדתי אותו לכפול X1 עכשיו אני מעדיף X חחחחחחחחחח
 
חחח בהצלחה....(כנס בבקשה)

נימני תן לי איזה טור טוב ככה עם יחס 40 בערך... של יום שלישי ורביעי... אני רוצה למלאות עם חבר שיטה...(3/4) תודה גבר...
 

נימנ2י

New member
אוקיי אבל יותר מאוחר כי אני עדיין

בעבודה ולא ראיתי תכנייה דבר איתי בערב פה......
 

אבנרל

New member
תן לי עצות אחי לאן בי איי...כנס..

אני יודע שאתה לא מבין כל כך גדול באן ביי איי... אבל אני מסתמך על הקליעה שלך לפני יומיים בבריאנט..אנדר...לייקרס.. מה היום מזליסט...?
 
למעלה