נייד מבית TOSHIBA
היי ראיתי את השרשור לגבי הTOSHIBA. גם אני רוצה לקנות נייד חדש והוא ממש לצרכים של מחשב בייתי.. לכן אני מחפש עם 17 אינץ. ראיתי בבאג מחשב של טושיבה. 1. מה דעתכם עליו (בהנחה שלא איכפת לי המשקל). 2. איך השירות שלהם? איפה המעבדות שלהם? נכוותי בעבר מקומפאק ולכן לא מתקרב אליהם יותר...... 3. איפה ניתן לראות את המחשב הזה בעיניים? (בבאג לא היה עם 17 אינץ). תודה מראש ושנה טובה http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5585&perur=2&t=1&c=339
היי ראיתי את השרשור לגבי הTOSHIBA. גם אני רוצה לקנות נייד חדש והוא ממש לצרכים של מחשב בייתי.. לכן אני מחפש עם 17 אינץ. ראיתי בבאג מחשב של טושיבה. 1. מה דעתכם עליו (בהנחה שלא איכפת לי המשקל). 2. איך השירות שלהם? איפה המעבדות שלהם? נכוותי בעבר מקומפאק ולכן לא מתקרב אליהם יותר...... 3. איפה ניתן לראות את המחשב הזה בעיניים? (בבאג לא היה עם 17 אינץ). תודה מראש ושנה טובה http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5585&perur=2&t=1&c=339