נייד מבית TOSHIBA

dinraz

New member
נייד מבית TOSHIBA

היי ראיתי את השרשור לגבי הTOSHIBA. גם אני רוצה לקנות נייד חדש והוא ממש לצרכים של מחשב בייתי.. לכן אני מחפש עם 17 אינץ. ראיתי בבאג מחשב של טושיבה. 1. מה דעתכם עליו (בהנחה שלא איכפת לי המשקל). 2. איך השירות שלהם? איפה המעבדות שלהם? נכוותי בעבר מקומפאק ולכן לא מתקרב אליהם יותר...... 3. איפה ניתן לראות את המחשב הזה בעיניים? (בבאג לא היה עם 17 אינץ). תודה מראש ושנה טובה http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5585&perur=2&t=1&c=339
 

RoyBO

New member
לצרכים של מחשב בייתי

קנה מחשב נייח. יותר זול ויותר טוב מבחינת חומרה.
 

bar666xp

New member
מה זה שימוש ביתי?

המחשב לא מנקה ת'בית נכון... לאילו שימושים משחקי 3D? אופיס אינטרנט ושות? סוליטר? מה זה שימוש ביתי?
 

dinraz

New member
מחשב בייתי -לא חשוב לי המשקל שלו........

השאלה מה אתה אומרים על המחשב הזה שצרפתי.........
 

RoyBO

New member
מחשב בייתי

קנה נייח ממש כואב לי בזבוז הכסף הזה. אם אתה קונה את הדגם הזה תדע שהוא לא מריץ משחקים עם כרטיס מסך מובנה כזה.
 

Kibiniloch

New member
לא לקנות מחשב נייד לבית!!!

אם אין לך צורך בניידות עצמה (כך זה באמת משתמע עם מסך 17") למה לקנות נייד? בחצי מהמחיר ואפילו שליש!!! תוכל לקנות מחשב נייח בעל ביצועים זהים ויותר מכך, תוכל לשדרג רכיבים בעת הצורך - דבר שכמעט בלתי אפשרי בנייד, ניידים יותר רגיישים ונוטים לבעיות שעולות פי שלוש לתקן מאשר בנייח. למה לך? כאילו, אם יש לך עודף כסף ...תתרום לווראייטי או משהו.
 

bar666xp

New member
כניראה תחליף לעיתון בשירותים ../images/Emo8.gif

במקום עיתון קוראים את YNET או NRG או WHATEVER חחח.
 

dinraz

New member
אל תורידו לי התלהבות

אני כבר 4 שנים עם לפטופ......וזה נוח אם אני עובר דירה , ולא תופס מקום....ועם זה אמשיך. מה דעתכם על המחשב עצמו......... תודה
 

Kibiniloch

New member
Oh well

תראה, זה תלוי מה השימושים שלך יהיו, מין הסתם. אישית, אם היה לי מחשב נייד-ביתי כמו שאני רוצה בלי בעייה של תקציב, הוא לא היה יורד מ-12000 שקל כנראה.
 

dinraz

New member
כן אבל מקודם

התלהבתם ממחשב של טושיבה שבכלל אין לו מסך 17 אינץ וכונן קשיח קטן יותר.........אז אני לא מבין את זה
 

bar666xp

New member
שימושים שימושים שימושים שימושים!!!!!!!

מה יופעל במחשב???????? למשחקים כמו... הלף-לייף לדוגמה לא הייתי חושב על פחות מ8400GS ככרטיס מסך עם עדיפות לכרטיסי GT... {למרות/אפילו אם בפועל המשחק דורש הרבה פחות}. מהסיבה הפשוטה אם זה סיגנון המשחקים באתיד הדרישה לכ.מסך חזק רק תעלה יותר ויותר... אם זה לאינטרנט אופיס ושות למה להוציא יותר מ3.5-4Kש"ח+- לא מבין ולא יבין.. אין אפילו הצדקה למעבד בעל יותר מליבה אחת לשימושים הללו. לסיכום דעתי..... http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forum=1372&a=62027&c=6590&sc=0&ssc=0
 
למעלה