ניובי מושלם :)

Solario

New member
ניובי מושלם :)

שלום לכולם. אני עובד שנים עם ווינדוס והחלטתי לאחרונה לנסות לעבוד קצת על לינוקס. ניסיתי פעם לעבוד עם מנדרייק, אבל לא היה משהו... עכשיו אני רוצה לנסות לעבוד עם רד האט 8 שאני מוריד אותו עכשיו. ולשאלתי, איפה אני מתחיל? כלומר איפה יש דוקומנטציה מלאה, עדיף בעברית, על המדריך המושלם למתחיל בלינוקס? תודה רבה מראש!
 

verttigo

New member
יש כ"כ הרבה

מדריכים היום ברשת!אני הייתי מתחיל עם : http://www.penguin.org.il/guides/faq
 

verttigo

New member
או שיש גם את זה :

http://www.penguin.org.il/faq/downloads/linux_newbie/linux_newbie.pdf
 

Solario

New member
עוד שאלה קצרה אם לא אכפת לך...

ראיתי בתוך ה FTP של איגלו שיש להם 5 דיסקים. 3 רגילים ועוד 2 שנקראים SPRM או משהו כזה. מה זה שתי הדיסקים האחרונים?
 

Pippin

New member
קוד המקור של החבילות שיש בדיסקים

הראשונים. סביר להניח שאתה לא צריך אותו, מספיק להוריד את שלושת הדיסקים הראשונים.
 

Solario

New member
הבנתי.

יופי תודה רבה. אני כרגע קורא את המדריך שההוא הביא לי, נקווה שהפעם אני אהנה יותר מלינוקס :)
 
למעלה