ניובי מושלם 
שלום לכולם. אני עובד שנים עם ווינדוס והחלטתי לאחרונה לנסות לעבוד קצת על לינוקס. ניסיתי פעם לעבוד עם מנדרייק, אבל לא היה משהו... עכשיו אני רוצה לנסות לעבוד עם רד האט 8 שאני מוריד אותו עכשיו. ולשאלתי, איפה אני מתחיל? כלומר איפה יש דוקומנטציה מלאה, עדיף בעברית, על המדריך המושלם למתחיל בלינוקס? תודה רבה מראש!
שלום לכולם. אני עובד שנים עם ווינדוס והחלטתי לאחרונה לנסות לעבוד קצת על לינוקס. ניסיתי פעם לעבוד עם מנדרייק, אבל לא היה משהו... עכשיו אני רוצה לנסות לעבוד עם רד האט 8 שאני מוריד אותו עכשיו. ולשאלתי, איפה אני מתחיל? כלומר איפה יש דוקומנטציה מלאה, עדיף בעברית, על המדריך המושלם למתחיל בלינוקס? תודה רבה מראש!