ניהול השיווק - פרק 1

ניהול השיווק - פרק 1 ../images/Emo122.gif

אני פשוט מותש!!! התחלתי לקרוא את הפרק בשעה 14:00, שמח וטוב לב, מוכן ומזומן להתפלש בבוץ הזה שנקרא 'ניהול השיווק'. עכשיו, חמש שעות מאוחר יותר, אני מותש, כואב לי הראש, הגב והצוואר, ואני לא בטוח שהבנתי את כל אשר קראתי. החומר מרתק, באמת, ודווקא בקטע הזה אני מרוצה - אבל למה מסה כ"כ גדולה? ולמה בבת אחת? ולמה אני? מה עשיתי להם?
ואם זה לא גרוע מספיק, בחוברת הקורס היו מספר שאלות שעניתי עליהן, אבל לתדהמתי גיליתי שיש עוד 11 שאלות בסוף הפרק
הבנתי שצריך לקרוא את הפרק ולענות לשאלות קודם לשיעור (הוא מחר) כך שיהיה מושג כלשהו על מה המרצה מדבר בשיעור. האם כולכם פועלים בדרך זו? כדאי לחזור ולפתור גם את 11 השאלות שנותרו או שאפשר לפתורן אחרי השיעור מחר? יכול להיות שהטעו אותי וצריך רק לקרוא את הפרק מבלי לענות השאלות? (בבקשה...
) עייפתי
מה עושים?
 

beni165

New member
לדעתי

אין שום צורך לענות על השאלות. תוך כדי לימוד הפרקים תסכם אותם לפי הנושאים שבסוף החוברת. ותתכונן למבחן מאוד "הוגן"... בהצלחה
 

beni165

New member
ב"""""

עברתי כבר כמה מבחנים באו"פ, והרוב היו הוגנים, ממצים את החומר ובאמת בודקים ידע. מישום מה בניהול השיווק החליטו על מבחן עם חומר סגור. בחלק של המונחים עושה רושם שהמרכזת פשוט פותחת את הספר איפה שבא לה ולוקחת מושג, לנו היו שני מושגים שוליים, שלא הוזכרו בכיתה או בדף הנושאים, ממש בשולי החומר - לא בעיה להחשיל על מושג מספר של 800 עמוד. ויותר מכך - השאלה המרכזית - של 40 נקודות הייתה על נושאים שוליים ולא על מרכז החומר שעליו השקענו את מרבית הזמן בלמידה... בקיצור גידתי עובר איך שהוא, למרות שלא עניתי על שני מושגים. ושוב למען ההוגנות - רוב המבחנים שעברתי עד עכשיו היו הוגנים מאוד לדעתי.
 
למעלה