beauty of the fire
New member
ניגר.
ניגר. דמעות סגולות על סוודר דהוי אכזבה. ורצון עז מידי לשינוי. לפעמים אני מצטערת. זה רק כי יותר מידי אכפת לי. לפעמים אני רוצה ללכת. אבל לא יכולה, לא משנה כמה בא לי. מנסה לשכוח את כל השמות ואת כל הבעות הפנים אבל אתם צפים לי, מרחפים לי בתוך נהר המצפון זה בודד לכם מידי. עוד נשמות קטנות שחטאתי להן בחטא התשוקה. הרצון. מרוקנת, מפחד. מאשמה. ניגר דמי על הרצפה. ורק סליחה. ומצטערת. לפה, יותר, כבר לא חוזרת. 22.1.03
ניגר. דמעות סגולות על סוודר דהוי אכזבה. ורצון עז מידי לשינוי. לפעמים אני מצטערת. זה רק כי יותר מידי אכפת לי. לפעמים אני רוצה ללכת. אבל לא יכולה, לא משנה כמה בא לי. מנסה לשכוח את כל השמות ואת כל הבעות הפנים אבל אתם צפים לי, מרחפים לי בתוך נהר המצפון זה בודד לכם מידי. עוד נשמות קטנות שחטאתי להן בחטא התשוקה. הרצון. מרוקנת, מפחד. מאשמה. ניגר דמי על הרצפה. ורק סליחה. ומצטערת. לפה, יותר, כבר לא חוזרת. 22.1.03