נחשו מי חזר....

Ronush14

New member
נחשו מי חזר.... ../images/Emo9.gif

אני פההההההההההההההההה אחרי 10 ימים ארוכים, מעייפים, קשים אבל מהנים אני שוב פה איתכם!
יש לי כ"כ הרבה דברים לכתוב! ואני לא יודעת מאיפה להתחיל! אז רק רציתי להגיד לכולכם שאני אוהבת אותכם המון!!!
ועוד דקה אני אפתח עוד הודעה חדשה... מקווה שאסי יסלח לי אבל זה פשוט לא יכול להיות פה וזה דבר שנורא חשוב ועצוב לי!
אז אני אשלח את ההודעה הזאת... אפתח את השניה... ילך להתקלח נורמלי אחרי 10 ימים של מקלחות שדה מסריחות... ולאכול אוכל ביתי ואז אני כולי שלכם!
 

mominman

New member
רוניייייייי ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

חזרת רוני !!! יש !! היית חסרה !! חסרה מאד אפילו !!! ברוכה השבה !!
 

Ronush14

New member
../images/Emo9.gif תודה אליאור!

אתם הייתם יותר חסרים!! חחחחח
 

NimaZ

New member
רוניייייייייייי

רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
רוני
פיתחנו כבר שיגעון רוני רמובב שלא היית! נמנמ עדיין לא קראתי את ההודעה אני באטקףףףףףףףףףףףף התגעגעתי!!!
(למרות שדיברתי איתך כל יום...
) והצפתי מספיק בשביל שתינו....... אימו עליי בחסימה...
 

H i L o L a

New member
רוניייייייייייייייייייייי

*אל תלכי* אה לא..זה כבר היה.. ברוכה השוווה
ספרי חוויות
קבלי
לכבוד חזרתך
 

Ronush14

New member
חחחחחח ../images/Emo9.gif

תודה! וחוויות יגיעו לאט לאט! קשה לי עכשיו!
 

Ronush14

New member
נעמהההההההההההההה../images/Emo99.gif

אני כ"כ התגעגעתיייי!!! את לא יודעת עד כמה!
אני כ"כ שמחה להיות פה!!!
 

אוש7יתי

New member
רוני רוני רוני../images/Emo70.gif

חח הכנתי לך כבר אתמול....
לא יצא משו אבל.... חחחח ואני עדיין זוכרת את המישפט "את הסופרסטארית שלנו".....
 

Ronush14

New member
אושריתושששששש ../images/Emo9.gif

איזה מתוקה!!!
תודה רבה רבה רבה! חחחחח אההה וחוויה ראשונה שיש לי! גם לכל הקבוצה שלי הייתה לנו בדיחה על רוני סופרסטאר... כי ביום הראשון כל אחד רשם דברים שהוא אוהב ושונא... ובזמר השנוא עליי כמעט כולם רשמו רוני! חחחחחחח
וכל הזמן צחקנו עליה!
 

אסִי

New member
../images/Emo24.gif רונייייייי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo25.gif

איך היה
נו כבר, תספרי חוויות...
 

Ronush14

New member
אסיייייייייייייייייייייי ../images/Emo24.gif

היה מעולה!! למרות שהיו הרבה רגעים שכבר רק רציתי הביתה! אתם יכולים לשאול את נעמה! חחחח התפקיד שלה היה להגיד לי לשתוק
 

NimaZ

New member
זה היה כיייייייף../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

נמנמ... חהחחהחהחהחהחהחחהחהחהחהחהחחה עוד פעםםםםםםםםם רוני אולי תסעי לאנשהו כמו לגן משחקים ותגידי שבא לך הבייתה?! או אפילו תהיי בתוך הבית ותגידי שבא לך הבייתה!!!!
 

Ronush14

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

בהופעה של האקדמיה אני אגיד לך
סתם!!! אני ארצה שזה לא יגמר!! אני לא ארצה לחזור הביתה! חחחחח
 

NimaZ

New member
נמנמ....

האוצר מילים שלי מוגבל לכמה מילים: נמנמ[ בעע חלומות סונול חהחהחחהחהחהחה וחדש: ?!?!?!??!!?! נמנמ.... אה וגם: באית
 
רונייייייייי../images/Emo70.gif

חחח........ מה קורההההההההההה
וואיי............חחח........הפורום מת
חחחחחחחח לא נורא
פאני פאני
הכנתי לך משהו !! תלחצי פה וכאן ופה ושם וגם פה
 

DAND00SHY

New member
רונייייייייייייייייייייייייייייי../images/Emo70.gif

רוני רוני רוני
התגעגנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איך היה???????????????????????????????????? (אני די החמישית ששואלת את זה...אבל זאת שאלה חובה...[נימוסים...
...]) וואלה את הולכת לאקדמיה...גם אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ד"א...אני יושבת לידכם!!![זה אמור לשמח אותך...אני חושבת...
...]) טוב מה אני מברברת לי??? או הנה שתי כוסיות מה אני מבזבז את הזמן אצלך? (לא קשור אליך...קשור ללילה מטורף וכפיתי במיוחד...[אסי...
] ותר נכון..לילה עם ציטוטים של רועי לוי...אה וחיפושים אחרי דברים מצחיקים בטירוף על מנחי ערוץ הילדים...) ליאת אחירון עשתה פיפי בנהר!
תום אבני אנעל רבאק תתפגר יא זבל רחובות...ותום אבני אתה מוער ברצח תמות יא פגום...(אסי...מותר לפרסם כאלה דברים???) לא משנה... רונייייייייייייייייייייייייייייייייייי! מה את עושה פה??? (חיח...
) טוב...נחזור להציק למישהו אחר...רוני! (סתם...או שלא..מי יודע...)
 
למעלה