נחשו מי חזר.... ../images/Emo9.gif
אני פההההההההההההההההה אחרי 10 ימים ארוכים, מעייפים, קשים אבל מהנים אני שוב פה איתכם!
יש לי כ"כ הרבה דברים לכתוב! ואני לא יודעת מאיפה להתחיל! אז רק רציתי להגיד לכולכם שאני אוהבת אותכם המון!!!
ועוד דקה אני אפתח עוד הודעה חדשה... מקווה שאסי יסלח לי אבל זה פשוט לא יכול להיות פה וזה דבר שנורא חשוב ועצוב לי!
אז אני אשלח את ההודעה הזאת... אפתח את השניה... ילך להתקלח נורמלי אחרי 10 ימים של מקלחות שדה מסריחות... ולאכול אוכל ביתי ואז אני כולי שלכם!
אני פההההההההההההההההה אחרי 10 ימים ארוכים, מעייפים, קשים אבל מהנים אני שוב פה איתכם!