נחל חלילים שלום, לפני כשנתיים נחל חלילים נשטף בגמים עזים והמסלול הפך לא רכיב בכלל. האם יש שינוי מאז? האם ניתן לחזור ולרכוב אותו לעמק הארזים ? רכיבה אגרסיבית לכל היותר (לא דאון-היל). תודה