נו??????????יצא הצום????????

sahr12

New member
נו??????????יצא הצום????????

סאאמאמו......אני רעב מת....חחחחחחחחחח אהלן לכולם-ן.....אחחחחח איזה יום מגניב.... איפה כל הצדיקים-ות????חחחח... ממש גן עדן פה......:)
 

נשית~37

New member
הצדיקה הנשית הראשית לשירותך חחח

ששששששש לא להפריע לי, אני בכוס התה השלישית. גן עדן של שוטים ...
 

sahr12

New member
מאמא סאלי.....ראית את שחר??

איזו קריזה יאווארדי..חחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
הגעתי בדיוק בשעת הסגירה...חחחחח

ולא מכניסים שחורים לגן עדן.....:)
 
גן-עדן של שותים.... תה...

אמרו לי פעם, באיזו יום הולדת של מישהי, שאני בטוח אגיע לגן-עדן... אז איך הגעתי לחדרה בדיוק ????
 
תסביר לי משו....

איך יש לך כוח לעשות כזה רעשששששששששששששששש... גמר חתימה טובה סער
 
למעלה