נו??????????יצא הצום???????? סאאמאמו......אני רעב מת....חחחחחחחחחח אהלן לכולם-ן.....אחחחחח איזה יום מגניב.... איפה כל הצדיקים-ות????חחחח... ממש גן עדן פה......(: